اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت‌ شهرک‌های صنعتی کردستان خبر داد

توسعه شهرک‌ها و فعال‌سازی واحدهای صنعتی اولویت شرکت خواهد بود

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: توسعه زیربنایی شهرک‌های صنعتی و فعال‌سازی واحدهای موجود با توجه به بسترها و ظرفیت‌های موجود اولویت کاری این شرکت در استان خواهد بود.

توسعه شهرک‌ها و فعال‌سازی واحدهای صنعتی اولویت شرکت خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود قادرمرزی بعدازظهر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان که با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: مهم‌ترین اولویت کاری در این بخش توسعه و گسترش زیربنای شهرک‌های صنعتی در استان است.

وی تصریح کرد: توسعه شرکت شهرک‌های صنعتی با توجه به نیاز استان باید با حساسیت خاصی دنبال و در این راستا نیازمند کمک‌های استانی و نگاه ویژه مسئولین در سطح کشور هستیم.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان عنوان کرد: نگاهی به آمار و گزارشات ارائه خدمات به شهرک‌های صنعتی در استان نشان می‌دهد که در زمینه ارائه خدمات نسبت به میانگین کشوری بالا هستیم.

قادرمرزی با بیان اینکه کردستان در زمینه امکانات زیربنایی نسبت به میانگین کشوری بالا است، بیان داشت: مهم‌ترین مشکل ما در زمینه توسعه شهرک‌های صنعتی بحث خرید و تملک زمین است چراکه شرایط خرید زمین در این استان نسبت به سایر نقاط کشور با محدویت و مشکلات خاصی مواجه است.

به گفته وی، گاهی برای خرید چند هکتار زمین باید وراث زیادی را راضی کرد و وجود اینگونه مشکلات در کنار نبود منابع ملی، موجب حرکت کند توسعه شهرک‌های صنعتی در کردستان شده است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان متذکر شد: متاسفانه منابع ملی موجود نیز به دلیل داشتن معارض قابل استفاده نبوده و این کار را مشکل‌تر کرده است.

قادرمرزی با بیان اینکه در دوره قبلی از فعالیتم در این پست شاید نتوانسته‌ام آنچنان که نیاز بوده عمل کنم و نمره قبولی کسب کنم، بیان داشت: امیدوارم در این دوره با حمایت و تعامل دوستان و نگاه ویژه مسئولان کشوری بتوانم به وظیفه خود عمل کنم.

وی، مهم‌ترین پیامد توسعه واحدهای صنعتی کوچک در شهرک‌های صنعتی را ایجاد اشتغال بیشتر نسبت به واحدهای صنعتی بزرگ عنوان کرد و یادآور شد: با توسعه شهرک‌های صنعتی بسیاری از مشکلات بیکاری در استان برطرف می‌شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت کشور و تحریم‌های دشمنان اظهار کرد: تلاش در این حوزه با توجه به تحریم‌ها و مشکلات موجود نیازمند حمایت از سوی مسئولین کشوری است.

منصور خاکسار تصریح کرد: بدون شک اقدامات انجام شده طی چند سال اخیر توسط مدیرعامل قبلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان بر کسی پوشیده نبوده و قطعاً استفاده از ایشان در بدنه اجرایی بخش دیگر می‌تواند تأثیرگذار باشد.

وی در پایان تصریح کرد: انتخاب قادرمرزی با توجه به تجربیات گذشته وی اقدامی موثر در راستای توسعه بیش از پیش اهداف و برنامه‌های این بخش در استان خواهد بود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات بابک معروفی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان محمود قادرمرزی به عنوان سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان انتخاب شد.

انتهای پیام/79002/ذ40 /ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول