اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

استاندارد در شکل‌گیری فرهنگ مبارزه با قاچاق کالا و ارز وارد شود

استاندار اصفهان خواستار ایفای نقش پر رنگ استاندارد در شکل‌گیری فرهنگ مبارزه با قاچاق کالا و ارز شد.

استاندارد در شکل‌گیری فرهنگ مبارزه با قاچاق کالا و ارز وارد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اصفهان اظهار کرد: اداره استاندارد به عنوان یکی از مجریان و متولیان مبارزه با قاچاق کالا و ارز وظیفه دارد بستر فرهنگ‌سازی این موضوع را با جدیت مورد بررسی قرار دهد.

وی با اشاره به این مطلب که ورود کالاهای قاچاق بی‌کیفیت در امر تولید، تجارت قانونی، سرمایه‌گذاری و اشتغال خطر بزرگی را ایجاد خواهد کرد، افزود: باید با جدیت هر چه بیشتری با این موضوع  برخورد شود.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه فرهنگ‌سازی در خصوص استفاده از کالاهای استاندارد و با کیفیت داخلی از مسائل عملیاتی مهمتر است، از اداره کل استاندارد و سایر دستگاه‌های ذیربط خواست در این بخش حضور فعال داشته باشند.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا علاوه بر اینکه ابعاد اقتصادی و امنیتی دارد، ابعاد اجتماعی را نیز شامل می‌شود، تصریح کرد: واردات کالاهای غیراستاندارد و بدون شناسه بر سلامت روانی و حتی جسمی مصرف‌کنندگان تاثیر گذار است و باید با ارتقاء‌ کیفیت محصولات داخلی ،‌ فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را بیش از پیش اشاعه دهیم.

انتهای پیام/63012/ل

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول