اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کل استاندارد آذربایجان‌غربی:

مبحث استاندارد متضمن امنیت و آسایش مردم است

رئیس اداره کل استاندارد آذربایجان‌غربی گفت: رعایت مؤلفه‌های مورد بحث در مقوله استاندارد منجر به آسایش و امنیت اقشار مختلف مردم می‌شود.

مبحث استاندارد متضمن امنیت و آسایش مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، منصور جلایر ظهر امروز در سمینار آشنایی با استانداردهای ملی و بین‌المللی که در سالن اجتماعات اداره کل استاندارد استان ترتیب یافت، اظهار داشت: مبحث استاندارد و فاکتورهای موثر در آن بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، زیرا آسایش، امنیت و رفاه اجتماعی در گروی آن است.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های نهفته در بخش خصوصی تاکید کرد و ادامه داد: برای اینکه ارتقای کیفی تولیدات، خدمات، کالاها، محصولات و مصنوعات را شاهد شویم، لازم است تلاشگران عرصه دولت و بخش خصوصی از نزدیک و با قرار گرفتن در کنار یکدیگر فعالیت کنند.

جلایر با اشاره به اینکه خالق جهان هستی برای برقراری نظام خلقت در این عالم هستی برای هر شیء حد، مقدار و اندازه‌ای را تعیین کرده است، بیان داشت: استاندارد را نباید پدیده تازه و امری جدید و ابتکار انسان بدانیم، زیرا مفهوم وسیع آن را در جهان آفرینش به وضوح شاهد بوده و می‌بینیم هر چیزی در جایگاه شایسته خود قرار دارد.

رئیس اداره کل استاندارد آذربایجان‌غربی گفت: انسان از طریق درک و اقتباس از عالم طبیعت و پیروی از خالق بی‌همتا می‌تواند به یک درک حقیقی از مفهوم استاندارد رسیده و آن را در جای جای زندگی، فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی خود متبلور کند.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های نهفته در بخش خصوصی خاطرنشان کرد: محصولات و مصنوعات مختلف مورد مصرف ابنای بشر بوده و باید از بهترین کیفیت و کمیت برخوردار شود که برای محقق کردن این موضوع لازم است از کارشناسان، متخصصان و شرکت‌های بخش خصوصی حداکثر استفاده را به عمل آورد.

انتهای پیام/61002/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول