اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس کرمان خبر داد

اجرای طرح ایمن‌سازی سیستم‌های سرمایشی در مدارس کرمان

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: طرح بهسازی و ایمن‌سازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در مدارس استان کرمان اجرا می‌شود.

اجرای طرح ایمن‌سازی سیستم‌های سرمایشی در مدارس کرمان

غلامرضا رجایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طرح بهسازی و ایمن‌سازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در مدارس استان کرمان اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: طی رایزنی‌های رئیسی معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و با همکاری نمایندگان مجلس به ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اعتباری برای بهسازی و ایمن‌سازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس کشور در سال جاری ابلاغ شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان ابراز داشت: با پیگیری‌های این اداره کل از سهمیه 120 میلیارد ریالی استان کرمان تاکنون 40 میلیارد ریال آن اختصاص داده شده است.

رجایی عنوان کرد: در این راستا با برنامه‌ریزی و به کارگیری نیروهای متخصص این اداره کل و با توجه به سه ساله بودن مدت زمان تخصیص اعتبار و انجام این طرح در سال جاری تعدادی از مدارس طبق اولویت‌های پیشنهادی مناطق آموزش و پرورش استان کرمان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بهسازی و ایمن‌سازی 40 درصد از پروژه‌های تعریف شده شامل 51 مدرسه در مناطق سردسیر استان کرمان به پایان رسیده و در حال بهره‌برداری است و ان‌شاء‌الله سیستم‌های بقیه مدارس هم به زودی تحویل می‌شوند.

این مسئول خاطر نشان کرد: با رایزنی‌های گسترده و با تلاش همکاران خدوم این اداره کل در حال افزایش تخصیص این اعتبار هستیم که در صورت تحقق این امر مدارس بیشتری در راستای بهسازی و ایمن‌سازی سیستم‌های گرمایشی طبق اولویت‌های مناطق آموزش و پرورش در دستور کار قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول