اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش گناباد اعلام کرد

آغاز دومین دوره آموزش اصول ایمنی در مدارس از 27 آذر

مدیر اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: دومین دوره آموزش اصول ایمنی در حوادث و سوانح در سطح مدارس از 27 آذرماه آغاز خواهد شد.

آغاز دومین دوره آموزش اصول ایمنی در مدارس از 27 آذر

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، احمد خاکستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با شانزدهم آذرماه مراسم نمادین توزیع شیر رایگان در دبستان معلم‌باشی با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

خاکستانی گفت: از روز شانزدهم آذرماه توزیع شیر رایگان طبق دستورالعمل مربوطه در مدارس ابتدایی، راهنمایی و مراکز شبانه‌روزی هفته‌ای دو بار انجام می‌شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش گناباد بیان داشت: امسال در بین 4 هزار و 200 دانش‌آموز روستایی شیر استریل و 8 هزار و 200 دانش‌آموز مدارس شهری شیر پاستوریزه توزیع می‌شود که در مجموع 12 هزار و 400 نفر در سطح شهرستان از این نعمت بزرگ خداوند بهره‌مند خواهند شد.

وی همچنین گفت: نخستین دوره آموزش اصول ایمنی در حوادث و سوانح در سطح مدارس با حضور 273 نفر از فرهنگیان از 12 آذرماه به مدت پنج روز و با هدف ارائه آموزش‌های لازم در خصوص ایمنی و نگهداشت سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی برگزار شد.

وی تصریح کرد: مرحله دوم این کلاس‌ها از 27 آذرماه آغاز خواهد شد که طبق ثبت نام و اعلام آمادگی فرهنگیان، اولویت با مدیران، معاونان و نیروهای خدماتی خواهد بود.

مدیر اداره آموزش و پرورش با قدردانی از تلاش‌های کارشناسی آموزش نیروی انسانی، از همکاری ادارات و نهادهای مختلف شهرستان به خاطر همکاری در اجرای این دوره‌های آموزشی تقدیر و ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این کلاس‌ها گام مؤثری در راستای رفع حوادث و سوانح احتمالی در سطح مدارس برداشته شود.

خاکستانی همچنین گفت: آزمون سنجش تلاش تحصیلی، همزمان با سراسر استان در سطح مدارس متوسطه اول با حضور کلیه دانش‌آموزان پایه هفتم و سوم راهنمایی برگزار شد.

وی افزود: این آزمون در دو مرحله برگزار خواهد شد که اولین مرحله آن 16 آذرماه و مرحله دوم، آخر فروردین ماه 93 خواهد بود.

مدیر اداره آموزش و پرورش گفت: آزمون سنجش در راستای کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی، ایجاد عوامل انگیزشی برای ایجاد پویایی و رفع نقاط ضعف برای آمادگی دانش‌آموزان برای امتحانات نوبت اول است.

انتهای پیام/2202/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول