اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت گاز استان البرز اعلام کرد

قطع موقت گاز بخش‌هایی از شهرستان نظرآباد

سرپرست شرکت گاز استان البرز از اخلال در توزیع گاز شهری بخش‌هایی از شهرستان نظرآباد خبر داد.

قطع موقت گاز بخش‌هایی از شهرستان نظرآباد

محمد هدایی‌پور امروز در تماس با دفتر خبرگزاری فارس در کرج اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح‌های عمرانی از جمله توسعه شبکه گاز شهری در البرز، طی ماه‌های اخیر شاهد افزایش خدمات‌رسانی به مردم در این استان بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: همچنین در کنار توسعه شبکه گاز شهری استان البرز، ترمیم و بازسازی و رفع نواقص و اشکالات نیز همواره در دستور کار ما قرار دارد تا مجموع این اقدامات در نهایت منجر به افزایش کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مردم شود.

سرپرست شرکت گاز استان البرز خاطرنشان کرد: در زمان اجرای طرح‌های عمرانی و همچنین بازسازی و بهسازی شبکه، ماموران شرکت گاز مجبور به قطع موقت خدمات‌رسانی به مردم هستند.

هدایی‌پور با اشاره به اینکه در فصل سرما قرار داریم و در زمستان مصرف گاز به دلیل استفاده از وسایل گرمایشی افزایش می‌یابد،‌ گفت: مدیریت شرکت گاز به خوبی می‌داند که قطع گازرسانی در این فصل از سال چه مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کند.

وی تاکید کرد: با وجود این به دلیل اجرای طرح‌های عمرانی مجبور به قطع موقت گاز شهری هستیم و این اتفاق در روز سه‌شنبه هفته جاری برای بخش‌هایی از شهرستان نظرآباد رخ می‌دهد.

سرپرست شرکت گاز استان البرز تصریح کرد: مطمئن هستیم که مردم شرایط را درک کرده و همکاری‌های لازم را با ماموران ما انجام خواهند داد.

هدایی‌پور گفت: از سوی دیگر تلاش می‌کنیم که قطع گاز از نظر زمانی به حداقل رسیده و مردم برای استفاده از وسایل گرمایشی در شهرستان نظرآباد در این فصل از سال مشکلات زیادی را متحمل نشوند.

وی در ادامه به مناطقی از شهرستان نظرآباد که در روز سه‌شنبه سوم دی‌ماه شاهد قطع گاز خواهند بود، اشاره کرد و گفت: برای انجام طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای در این روز به صورت موقت گاز شهری بخش‌هایی از نظرآباد از جمله خیابان‌های سید جمال‌الدین و میرزای شیرازی عارف قطع خواهد شد.

سرپرست شرکت گاز استان البرز ادامه داد: همچنین در این روز گاز خیابان مشکینی شمالی به طور موقت قطع خواهد شد.

به گفته هدایی‌پور، این اخلال در گازرسانی از ساعت 8 صبح الی 20 بوده و ماموران شرکت گاز تلاش می‌کنند تا زمان این قطعی را به حداقل برسانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قطع و وصل مجدد گاز شهری خطراتی را به همراه دارد، از شهروندان ساکن این مناطق تقاضا داریم که در این ساعت در محل سکونت و یا کار خود حضور داشته باشند و از بسته بودن شیرهای گاز در زمان اخلال در خدمات‌رسانی و همچنین وصل مجدد مطمئن باشند.

انتهای پیام/2302/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول