اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد

نصب 21 هزار انشعاب گاز در شهرها و روستاهای دشتستان

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از نصب 21 هزار انشعاب گاز در شهرها و روستاهای دشتستان خبر داد.

نصب 21 هزار انشعاب گاز در شهرها و روستاهای دشتستان

غلامعباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توسعه شبکه گازرسانی در شهرستان‌های مختلف استان با جدیت انجام شده و بحمدالله رضایتمندی عمومی را در پی داشته است.

وی افزود: حجم و کیفیت فعالیت‌های گازرسانی در مناطق مختلف استان رشد محسوسی داشته و امیدواریم به نتایج مورد نظر در تمام حوزه‌ها برسیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خاطرنشان کرد: دشتستان وسیع‌ترین شهرستان استان بوشهر است و برای گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان گام‌های اساسی برداشته‌ایم.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از 523 کیلومتر شبکه گازرسانی در مناطق مختلف شهری و روستایی دشتستان انجام شده که 146 کیلومتر در مناطق روستایی و 377 کیلومتر در مناطق شهری بوده است.

حسینی از نصب 21 هزار انشعاب گاز در شهرها و روستاهای دشتستان خبر داد و تصریح کرد: در دشتستان تاکنون بیش از 21 هزار انشعاب گاز در مناطق شهری و روستایی نصب شده که این میزان تا پایان سال افزایش می‌یابد.

وی گفت: تا چند سال پیش تنها چند شهر در استان بوشهر گازدار بودند ولی در حال حاضر بسیاری از شهرها و روستاها صاحب شبکه گازرسانی هستند و نسبت به نصب علمک برای مشترکین نیز اقدامات لازم صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به 192 شهر و روستای استان بوشهر خبر داد و گفت: با اجرای چند طرح بزرگ گازرسانی در استان بیش از 192 شهر و روستا شامل 159 روستا و 33 شهر استان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

حسینی ابراز داشت: رضایتمندی مردم مهم‌ترین اولویت مجموعه گاز استان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول