اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

جلوی برداشت‌های غیرقانونی معادن را می‌گیریم

فرماندار اردبیل گفت: جلوی برداشت‌های غیرقانونی معادن را در سطح شهرستان اردبیل گرفته و اجازه نمی‌دهیم از این ظرفیت عده‌ای به نام خود سوءاستفاده کنند.

جلوی برداشت‌های غیرقانونی معادن را می‌گیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در جریان بازدید از معادن برداشت شن و ماسه در بخش هیر اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که بهره‌برداری‌های غیر اصولی بر حوزه معادن و ظرفیت‌های موجود در این بخش ضربه و خدشه‌ای وارد کند بلکه با در نظر گرفتن جوانب امر می‌توان مجوز لازم را در این بخش صادر کرد.

وی تصریح کرد: در اعطای مجوز از برداشت شن و ماسه از معادن دستگاه‌های مسئول به ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت باید با نظارت مستمر منافع عمومی و مسائل محیط زیست را در نظر داشته باشند.

دبیر در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: هموارسازی محیط بعد از برداشت و همچنین مراقبت از حریم رودخانه‌ها، ضرورت توجه به زمین‌های کشاورزی و رفت و آمد کشاورزان باید مد نظر و دقت بیشتر قرار گیرد.

این مسئول اضافه کرد: فرمانداری فعالیت‌ها و برداشت‌های شرکت‌های مختلف در این زمینه را رصد می‌کند و اجازه نمی‌دهد در این حوزه سوءاستفاده‌هایی صورت بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با انجام کارهای کارشناسی توسط دستگاه‌های مسئول در صورت احراز هرگونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل یادآور شد:‌ دستگاه‌های مربوط باید با دقت و وسواس بیشتری به این امر توجه کنند و اجازه ندهند برخی برداشت‌های نامطلوب زمینه سوءاستفاده و حرکت‌های نامناسب را فراهم آورد.

دبیر در ادامه سخنان خود گفت: معادن به عنوان گنجینه‌های ارزشمند یک منطقه هستند و باید با سعه‌صدر و دقت نظر بیشتر از آنها صیانت شده و جلوی برخی از سوءاستفاده‌ها در این زمینه گرفته شود.

انتهای پیام/62006/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول