اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

حضور 5600 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات دهگانه قرآنی

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزون بر 5 هزار و 600 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات دهگانه استانی قرآنی در گچساران شرکت می‌کنند.

حضور 5600 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات دهگانه قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران عصر امروز نشست ستاد برنامه‌ریزی مسابقات قرآنی مرحله استانی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان گچساران در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد: قرآن معجزه جاودان آخرین فرستاده و پیامبر خداوند بوده که تاکنون نیز ادامه داشته و خواهد داشت.

هادی زارع‌پور افزود: خداوند حفظ و نگهداری این معجزه مکتوب و همیشگی را بر عهده داشته به همین دلیل تاکنون تحریف و تبدیل به آن راه نیافته و نخواهد یافت.

زارع‌پور با بیان این‌که قرآن متضمن منهج و قانونی تکامل یافته است، تصریح کرد: قرآن کتابی همگانی بوده و نه تنها برای گروه خاصی بلکه برای همه بشریت نازل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر توسعه فرهنگ آموزش قرآن ابراز کرد: فرهنگ قرآنی نیاز امروز جامعه بوده که باید با ارائه راهکارهای به روز به نسل جدید معرفی و آموزش داده شود.

زارع‌پور با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات دهگانه قرآنی در مدارس گفت: شناخت و ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی دانش‌آموزان با آموزه‌های دینی از جمله اهداف برگزاری مسابقات دهگانه قرآنی در حوزه‌های قرآن، نماز و عترت است.

وی یادآور شد: افزون بر 5 هزار و 600 دانش‌آموز از شهرستان‌های مختلف در مقاطع مختلف تحصیلی برای شرکت در این مسابقات حضور دارند.

زارع‌پور از برگزاری این مسابقات در اسفندماه جاری در گچساران خبر داد و بیان کرد: قرائت و حفظ قرآن، احکام، خطاطی، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی و اذان از جمله رشته‌های مسابقات دهگانه قرآنی بوده که دانش‌آموزان سراسر کهگیلویه و بویراحمد در این رشته با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/82001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول