اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار انجام شد

پخش زنده مراسم‌های محرم از 14 نقطه خوزستان

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان از پخش مستقیم مراسم‌های عزاداری حضرت اباعبدالله‌ الحسین (ع) از 14 نقطه این استان خبر داد.

پخش زنده مراسم‌های محرم از 14 نقطه خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مسلم رحیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسمات سوگواری حضرت امام حسین (ع) در ماه محرم از صدا و سیمای خوزستان پخش شد.

وی گفت: به مناسبت محرم عزاداری‌های مردم خوزستان در شهرهای مختلف برگزار شد که از 14 نقطه استان این مراسمات به صورت مستقیم از صدا و سیمای مرکز خوزستان به تصویر کشیده شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان در ادامه با تسلیت فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: این روز‌ها کاروان‌های عاشقان اهل بیت (ع) به کربلای معلا اعزام می‌شوند که این فرصت بزرگی است که باید برای تبلیغ دین خود از آن استفاده کنیم.

وی پوشش رسانه‌ای مراسمات عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) در خوزستان را دارای اهمیت ویژه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: در دهه محرم امسال آیین‌های سوگواری مردم در شهرهای مختلف استان به صورت زنده از تلویزیون پخش شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: انجام این کار که برای نخستین بار نیز صورت گرفت کاری بسیار دشواری بود ولی خداوند تبارک و تعالی ما را یاری کرد تا آن را انجام دهیم.

رحیمی در ادامه به ظرفیت‌های موجود در شهر اهواز برای پخش زنده مراسمات عزاداری اهل بیت (ع) اشاره کرد و از همه دستگاه‌ها به ویژه متولیان فرهنگی خواست تا صدا و سیمای مرکز استان خوزستان را در انجام این مهم یاری رسانند.

وی یاری خداوند متعال و حضور بابرکت مردم در آیین‌های سوگواری را دو عامل مهم برای موفقیت صدا و سیما در پخش زنده مراسمات عزاداری اهل بیت عصمت و طهارت (ع) عنوان کرد.

انتهای پیام/72010/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول