اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صندوق مهر امام رضا کامیاران:

کاهش 30 درصدی بیکاران کامیاران نیازمند ‌هماهنگی‌های تمام ارگان‌ها‌ست

رئیس صندوق مهر امام رضا کامیاران گفت: کاهش 30 درصدی بیکاران کامیاران با توجه به امکانات و اعتبارات موجب نیازمند همکاری و هماهنگی‌های تمام ارگان‌های متولی بخش اشتغال در شهرستان است.

کاهش 30 درصدی بیکاران کامیاران نیازمند ‌هماهنگی‌های تمام ارگان‌ها‌ست

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، راغب الفت ظهر امروز در جلسه روند پیشرفت طرح‌های اقتصاد مقاومتی این شهرستان با بیان اینکه کامیاران ظرفیت‌های خوبی در زمینه اشتغال‌زایی دارد اظهار کرد: برای استفاده از این ظرفیت‌ها باید از توان کارشناسی تمام ادارات شهرستان استفاده شود.

الفت تصریح کرد: کاهش 30 درصدی بیکاران کامیاران با توجه به امکانات و اعتبارات موجود نیازمند همکاری و هماهنگی‌های تمام ارگان‌های متولی بخش اشتغال در شهرستان است.

به گفته مدیر صندوق مهر امام رضا کامیاران، با وجود اینکه کامیاران جزو شهرهای محروم استان محسوب می‌شود اما متاسفانه در زمینه سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در آن حرکتی صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در این شهر با تولید و بازده کم موجب شده این سرمایه‌ها همچنان راکد بماند.

وی خاطرنشان کرد:‌ باید با فعال کردن و به کار‌گرفتن این سرمایه‌ها زمینه اشتغال‌زایی نیروهای کار فراهم و اقدامات اساسی در این راستا انجام شود.

الفت توجه به بحث آموزش را ضروری دانست و گفت: برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزشی برای جوان نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری در این شهرستان خواهد بود.

به گفته وی، جوانان آموزش دیده می‌توانند با حداقل سرمایه‌ها برای خود و دیگران اشتغال ایجاد نمایند.

وی نقش دستگاه‌های اجرایی در هدایت جوانان به سمت اشتغال‌های پایدار را مهم ارزیابی کرد و گفت:‌ دستگاه‌های اجرای با جهت‌دهی و راهنمایی مناسب با توجه به نیاز شهرستان و توان و علاقه متقاضیان می‌توانند به ایجاد اشتغال‌های پایدار کمک نموده و مانع از هدر رفت سرمایه‌ها شوند.

انتهای پیام/79013/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول