اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی نطنز خبر داد

اجرای عملیات شن و نمک‌پاشی در محورهای نطنز

رئیس اداره راه و شهرسازی نطنز گفت: در 48 ساعت گذشته 150 تن شن و نمک در جاده‌های شهرستان نطنز پاشیده شد.

اجرای عملیات شن و نمک‌پاشی در محورهای نطنز

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، جواد نظرپور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با آغاز بارش برف در سطح شهرستان سه اکیپ راهداری با 29 نیرو و 26 دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی در سطح جاده‌های اصلی مشغول پاشیدن شن و نمک شدند و با توجه با بارش برف و یخبندان خوشبختانه هیچ مشکلی در رفت و آمد وسایل نقلیه پیش نیامد.

وی افزود: بعد از نمک‌پاشی و شن‌ریزی جاده‌های اصلی، عملیات بازگشایی محورهای روستای طامه، ابیانه،کشه و طار آغاز و همه محورهای روستایی بازگشایی شد و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی نطنز بیان کرد: از یک هزار و 40 کیلومتر راه هم سنگ شهرستان نطنز  700 کیلومتر آن در مواقع بارش برف و باران درگیر برف و باران می‌شود.  

وی همچنین در مورد آسفالت کوچه‌ها و معابر شهرک آزادگان بادرود گفت: با توجه به فرارسیدن فصل پاییز و زمستان و خاکی بودن این معابر و ایجاد مشکلاتی برای عابرین و ساکنان شهرک، عملیات آسفالت معابر این شهرک با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 500 میلیون ریال و به مساحت 2 هزار و 500 متر به پایان رسید.

انتهای پیام/63025/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول