اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه دامغان:

کتاب‏های مذهبی در سبد غذای فکری مردم گنجاده شود

جانشین سپاه شهرستان دامغان خطاب به دانش‌آموزان گفت: سعی کنید در سبد غذای فکری خود، کتاب‏های احکام و عقاید، حجاب و ... را بگنجانید.

کتاب‏های مذهبی در سبد غذای فکری مردم گنجاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس جندالله ظهر امروز در جلسه شورای اندیشه‏یاران بسیج دانش‌آموزی که با حضور فرمانده بسیج دانش‌آموزی و اعضای شورای اندیشه‏یاران دامغان در پژوهش‏سرای جابر بن حیان این شهر برگزار شد، اظهار کرد: شما دانش‌آموزان به عنوان نماینده انتخاب شده‌اید و خاص هستید و امروز زمانی است که نباید بی‌تفاوت باشید و باید هوشیارتر از هر وقت دیگر عمل کنید.

وی افزود: شما دانش‌آموزان ابتدا باید تلاش کنید که علم خود را افزایش دهید و الگوی خوب و موفقی برای خودتان داشته باشید.

جانشین سپاه شهرستان دامغان اظهار کرد: توقعی که بسیج دانش‌آموزی از دانش‏آموزان دارد، این است که اول به اصلاح خود و بعد به اصلاح دیگران بپردازید.

جندالله خطاب به دانش‏آموزان بیان کرد: سعی کنید در سبد غذای فکری خود کتاب‏های احکام و عقاید، حجاب و... را بگنجانید؛ چرا که این‏ها جزو الزاماتی است که باید یک مسلمان در زندگی داشته باشد.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان نیز در ادامه به بیان اهداف این جلسه بیان کرد: مشارکت حداکثری جامعه دانش‌آموزی، پیشبرد اهداف سازمان بسیج دانش‌‌آموزی و ترویج فرهنگ گفت‌وگو و مشورت بین دانش‌آموزان از مهم‏ترین اهداف تشکیل شورای اندیشه‏یاران است.

محمد مطلبی‌نژاد ادامه داد: تقویت روحیه خودباوری، خوداتکایی، ایجاد وحدت و هم‌افزایی فکری و ارتقای کیفی نیروهای بسیج دانش‌آموزی از برنامه‌های دیگر این سازمان است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان بیان کرد: ترویج فرهنگ مشارکت، تعاون، همکاری، مسئولیت‌پذیری و زمینه‌سازی برای مشارکت فکری دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف آموزش و پرورش نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/74006/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول