اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج:

پایتخت طبیعت ایران در انجام فعالیت‌‌های عمرانی دست خالی است

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج با تاکید بر این‌که پایتخت طبیعت ایران در انجام فعالیت‌های‌ عمرانی دست خالی است، گفت: مسئولان در اجرای عملیات عمرانی همکاری لازم را با شورای شهر داشته باشند.

پایتخت طبیعت ایران در انجام فعالیت‌‌های عمرانی دست خالی است

شیروان وظیفه‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به شاخص توزیع اعتبارات در سطح کهگیلویه و بویراحمد و مرکز استان اشاره کرد و با ابراز گلایه‌مندی گفت: در سنوات گذشته شورای شهر عضو شورای برنامه‌ریزی استان بوده اما امروز عضو این شورا نیست.

رئیس شورای شهر یاسوج ادامه داد: نکات مهم و اساسی در خصوص توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که یاسوج مرکز استان و محل مدیریت کلیه شهرستان‌ها و به نوعی پیشانی استان محسوب می‌شود که در توزیع اعتبارات توجهی به این مهم نشده است.

وی تصریح کرد: آنچه نگران‌ کننده است در قلب قانون تبعیض‌ها شروع شده تا به استان برسد که با توجه به این‌که بر اساس ماده 180 در خصوص رفع تبعیض صورت گرفته است.

رئیس شورای شهر یاسوج اذعان کرد: با توجه به این‌که یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد است و به عنوان پایتخت طبیعت مشهور است همواره برای اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های عمرانی دست خالی بوده که انتظار می‌رود مسئولان نسبت به این خصوص چاره‌اندیشی کنند.

وظیفه‌شناس در ادامه به اقدامات عمرانی شهرداری یاسوج اشاره و اذعان کرد: با توجه به این که شهرداری از لحاظ مالی در وضعیت خوبی نیست اما تاکنون اقدامات مناسب و در خور شأنی به شهروندان ارائه کرده است.

وی انجام عملیات اجرایی چند پارک بزرگ را از اقدامات خوب و ارزنده اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج و شهردار عنوان کرد و گفت: پارک‌های اسکان، غدیر، ولایت و جنگلی از برنامه‌ها و عملیات عمرانی و اجرایی شهرداری است.

این مسئول با بیان این‌که به بهره‌برداری رساندن پروژه‌ها نیازمند اعتبارات مورد نیاز است، گفت: انتظار می‌رود مسئولان نسبت به جذب اعتبارات عمرانی جهت اجرای عملیات در پایتخت طبیعت ایران همکاری لازم را داشته باشند تا شهری آباد و زیبا داشته باشیم.

رئیس شورای شهر یاسوج تصریح کرد: با توجه به این‌که مرکز کهگیلویه و بویراحمد در فصول مختلف سال گردشگران زیادی را در خود جای می‌دهد و به عنوان پایتخت طبیعت است انتظار می‌رود مسئولان از لحاظ زیباسازی و اجرای عملیات عمرانی همکاری لازم در این خصوص را با شورای شهر داشته باشند.

این مسئول بیان داشت: با توجه به این‌که یاسوج به عنوان شهری مهاجرپذیر است و مرکز استان محسوب می‌شود همواره مشکلات زیادی را در آن شاهد هستیم که انتظار می‌رود مسئولان همکاری لازم در حوزه‌های مختلف را داشته باشند.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول