اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برگزاری 150 ویژه‌برنامه قرآنی در بندر کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری 150 ویژه‌برنامه قرآنی در بندر کنگان خبر داد.

برگزاری 150 ویژه‌برنامه قرآنی در بندر کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی پیش از ظهر امروز در نشست فعالان مذهبی کنگان اظهار داشت: گسترش تعالیم و مفاهیم اصیل قرآنی در جامعه اهمیت زیادی دارد و باید در راستای گسترش فرهنگ قرآنی تلاش کنیم.

وی افزود: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان است و عمل به دستورات اسلام موجبات موفقیت در دنیا و آخرت می‌شود.

اهرمی از برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری اداره تبلیغات اسلامی کنگان و نیروی دریابانی این شهر، مسابقات حفظ قرآن کریم در سطح این نیرو برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان ابراز داشت: حفظ قرآن کریم از راه‌های مهم انس با قرآن کریم و معبود حقیقی و بهره‌مندی از کوثر زلال معرفت است و درماندگی در مسائل دنیوی با کلام وحی کمرنگ می‌شود و آرامش حقیقی را به انسان هدیه می‌دهد. اهرمی گفت: تکرار و تمرین از راه‌های تثبیت محفوظات قرآنی است که به توفیق و سعادت انسان می‌انجامد.

وی افزود: این اداره با تعاملی که با نیروی دریابانی انجام داده مسابقات حفظ قرآن کریم در سطح پرسنل  این نیرو برگزار کرده و مقرر شده که توسط مربیان و داوران حفظ قرآن کریم اداره تبلیغات اسلامی این شهر از حافظان نیروی دریابانی آزمون به عمل آورد.

اهرمی از برگزاری 150 ویژه‌برنامه قرآنی در بندر کنگان خبر داد و اضافه کرد: این برنامه‌ها در نیمه دوم امسال برگزار می‌شود.

روحانی اعزامی بندر سیراف نیز در این نشست فعالیت‌های تبلیغی خود در آن بندر را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام اصغر سعیدی ابواسحاقی اظهار داشت: با دقت در سئوالات مخاطبان، این مطلب که معارف دینی و قرآنی از مهم‌ترین دغدغه‌های آنها است آگاهی حاصل می‌کنیم و به‌همین منظور با استفاده از ظرفیت‌های منبر و تبلیغ به اجرای طرح‌های متعدد فرهنگی و دینی در سطح بندر سیراف اقدام شده است.

وی تصریح کرد: بیان احکام شرعی، اقامه نماز جماعت، جلسه پرسش و پاسخ، پاسخ به شبهات و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‌ها و طرح‌هایی است که در بندر سیراف اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول