اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز رشد علم و فناوری شهرستان کنگان خبر داد

فعالیت 3 تیم تخصصی دانش‌بنیان در شهرستان کنگان

سرپرست مرکز رشد علم و فناوری شهرستان کنگان از فعالیت سه تیم تخصصی دانش‌بنیان در شهرستان کنگان خبر داد.

فعالیت 3 تیم تخصصی دانش‌بنیان در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، علی محمدی عصر امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر کنگان، اظهار داشت: در دنیای امروز پژوهش و تحقیق نقش محوری و اساسی دارد و به هر میزان از پژوهشگران حمایت بیشتری شود شاهد موفقیت بیشتر و پایدارتری خواهیم بود.

وی افزود: کاربردی کردن پژوهش‌ها باید در دستور کار پژوهشگران عزیز قرار گیرد و مسئولان نیز باید در این مسیر همراهی و همکاری بیشتری با پژوهشگران داشته باشند.

سرپرست مرکز رشد علم و فناوری شهرستان کنگان از فعالیت سه تیم تخصصی دانش‌بنیان در شهرستان کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون سه تیم دانش‌بنیان و سه نمایندگی شرکت‌های دانش بنیان در این شهرستان فعال هستند.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی همچنین تعداد طرح‌های پنج گروه فناور نیز در حال بررسی است که امیدواریم به نتایج مورد نظر برسیم.

محمدی ابراز داشت: حمایت‌های مالی و مشاوره‌ای و همچنین خدمات بازاریابی از مهم‌ترین برنامه‌های این مرکز در سال جاری است و برای تحقق اهداف مورد نظر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

وی استقرار دفتر کار شرکت‌های دانش بنیان را از مهم‌ترین رویکردهای مرکز رشد علم و فناوری شهرستان کنگان برشمرد و اظهار داشت: تربیت نیروهای متخصص یکی از اهداف مهم این مرکز است.

این مسئول گفت: نبود همسویی مراکز علمی و صنعتی در شهرستان یکی از اشکالات مهم در امر پژوهش است که باید در راستای رفع این مشکل گام‌های اساسی برداریم.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول