اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین تأکید کرد

ضرورت مشارکت شهروندان قزوینی در مرمت بناهای تاریخی

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین با بیان اینکه مشارکت شهروندان قزوینی در مرمت بناهای تاریخی این شهر ضروری است، گفت: با تحقق این مهم می‌توان توسعه شهری را ارتقا داد.

ضرورت مشارکت شهروندان قزوینی در مرمت بناهای تاریخی

علیرضا خزائلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در هیچ جای دنیا نمی‌توان بدون مشارکت شهروندان بناهای تاریخی را احیا و مرمت کرد و این مهم نیز در شهر قزوین از نقش بسزایی برخوردار است.

وی به واگذاری غرفه‌های مجموعه تاریخی سرای سعدالسلطنه در شهر قزوین اشاره کرد و گفت: غرفه‌ها بر اساس کاربری‌های مصوب به صورت رهن و اجاره در این سرا واگذار می‌شوند.

احیا و مرمت دولت‌خانه در دستور کار سازمان نوسازی قزوین

این مسئول احیا و مرمت بناهای تاریخی مجموعه دولت‌خانه، بدنسازی برخی مکان‌ها مثل خیابان شهدا، ساماندهی ترافیکی در محدودیت‌های تاریخی، احیا و مرمت بازارچه سپه و منزل مرحوم حجت‌الاسلام ابوترابی را از مهم‌ترین برنامه‌های در دستور کار سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین برشمرد.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین بیان کرد: سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین به عنوان یکی از سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری قزوین به منظور احیای بافت قدیمی شهر به صورتی که بتواند نیازهای زندگی امروز را تأمین و از خالی شدن سکنه جلوگیری کند، تأسیس شده است.

خزائلی ایجاد فضای مناسب برای کار گروهی و بالندگی نیروی انسانی، بهبود مستمر فرآیندها و اجتناب از سکون و انجماد مدیریتی برقراری روابط سودمند متقابل با سازمان‌های دیگر استان را از موفقیت‌های سازمان نوسازی و بهسازی در فعالیت خود عنوان کرد.

انتهای پیام/77009/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول