اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق خبر داد

ساماندهی 2500 نفر از ورزشکاران بافق

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق گفت: بیش از 2 هزار و 500 نفر از بانوان ورزشکار شهرستان بافق ساماندهی شده‌اند.

ساماندهی 2500 نفر از ورزشکاران بافق

حسن آتش‌افروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد، از رشد 15 درصدی ورزش بین بانوان خبر داد و اظهار داشت: افزایش هیئت‌های ورزشی در شهر با توجه به سلیقه‌های شخصی هر فرد امکان حضور بانوان را در عرصه ورزشی بیشتر کرده است.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران شهرستان بافق در المپیاد دارالعباده و کسب مقام سوم در استان یزد یادآور شد: بیش از 34 مدال قهرمانی در این المپیاد توسط بانوان این شهرستان کسب شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق همچنین با اشاره به حضور خوب و مستمر بانوان روستایی در تیم‌های والیبال عنوان کرد: شهرستان بافق در حمایت و زیر پوشش قرار دادن ورزشکاران در رتبه سوم استان قرار گرفته است که با ایجاد فضاهای ورزشی بیشتر و تعامل با هیئت پزشکی استان این حمایت بیشتر خواهد شد.

آتش‌افروز با اشاره به اینکه بانوان در شهرستان از یک سالن اختصاصی برخوردار هستند، تصریح کرد:  به روز بودن بیمه ورزشکاران و داشتن فضای ورزشی و امکانات ورزشی مناسب از امکانات اولیه برای ورزش است.

رئیس ادره ورزش و جوانان خواستار مشارکت مردمی در امر ورزش شد و گفت: با توجه به اینکه امر به ورزش امر به معروف است، فرهنگ‌سازی در مشارکت مردم از وظایف مهم ورزشکاران و ورزش‌دوستان است.

آتش‌افروز با اشاره به نقش مهم امامان جماعت مساجد در فرهنگ‌سازی امور خیریه در ورزش اشاره کرد و  افزود: ایجاد فضاهای ورزشی خیریه و کمک خیران به تیم‌های ورزشی باعث تشویق و حضور افراد در ورزش می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات جوانان در شهر، فضاهای ورزشی را فضای مناسبی برای دوری جوانان از محیط‌های نامناسب و پاتوق‌های نامناسب عنوان کرد و افزود: مردم بافق با شرکت در امور خیریه ورزشی می‌توانند در کشور پیشتاز در این امر باشند.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول