اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد خبر داد

اختصاص 230 میلیون تومان برای تکمیل مجموعه ورزشی بانوان اسدآباد

فرماندار اسدآباد گفت: امسال 230 میلون تومان برای مجموعه ورزشی بانوان شهرستان اسدآباد اختصاص داده‌‎‌ایم.

اختصاص 230 میلیون تومان برای تکمیل مجموعه ورزشی بانوان اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند پیش از ظهر در کارگروه بانوان، خانواده و جوانان شهرستان با بیان اینکه عملیات اجرایی مجموعه ورزشی بانوان شهرستان اسدآباد سال‌ها است که به تعویق افتاده است، اظهار داشت: البته سالن مجموعه ورزشی به اتمام رسیده اما برای تکمیل استخر شنا مبلغ 230 میلیون تومان اختصاص داده‌ایم که امیدواریم امسال این پروژه تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد.

وی  افزود: در شورای برنامه‌ریزی استان نیز پیگیری و تکمیل مجموعه ورزشی شهرستان مطرح شد که با اعتبار ملی به اتمام خواهد رسید.

فرماندار اسدآباد با تأکید بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه و خانواده، گفت: باید با دادن هدیه کتاب به افراد جامعه فرهنگ کتابخوانی را در بین مردم رواج دهیم.

وی از تشکیل مجمع خیرین بانوان در کمیسیون امور بانوان شهرستان خبر داد و گفت: در کمیته امور زنان ایثارگر که 10 نفر حضور داشتند این مجمع تشکیل شد و با هدف حمایت و کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت تلاش خواهند کرد.

عبدکوند با تذکر به برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی به دلیل عدم حضور در جلسات، گفت: رؤسای دستگاه‌های اجرایی موظف به حضور به موقع در جلسات هستند و در صورت وجود جلسه‌ای آن هم در استان می‌توانند شخصاً در جلسات فرمانداری حضور نداشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد نیز با اشاره به اینکه یکی از معضلات اجتماعی را جدایی بین خانواده‌ها دانست و گفت: در ایام محرم برخی هیئت‌های خانگی که توسط بانوان انجام می‌گیرد، اطلاعات به روز و دقیق مذهبی به مردم ارائه نمی‌دهند که این امر موجب ایجاد شبهه در بین خانواده‌ها می‌شود.

جعفر دهبانی‌بصیر با بیان اینکه آموزش و پرورش سازمانی است که ارتباط تنگاتنگی با خانواده و اولیای دانش‌آموزان دارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه خانواده و مدرسه مکمل یکدیگر هستند، می‌طلبد که آموزش خانواده‌ها در هر زمینه‌ای از طریق آموزش و پرورش صورت گیرد.

انتهای پیام/89008/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول