اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرریگ:

غربی‌ها در مورد پرونده هسته‌ای ایران خود را به خواب زده‌اند

امام جمعه بندرریگ گفت: آمریکا و غرب می‌‎دانند که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست ولی متأسفانه خود را به نادانی و خواب زده‌اند و همچنان بر طبل تحریم می‌کوبند.

غربی‌ها در مورد پرونده هسته‌ای ایران خود را به خواب زده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی‌منش صبح امروز در جمع مدیران و مسئولان شهر بندر ریگ در خصوص روز اربعین گفت: اربعین در فرهنگ شیعه یعنی توجه به اقامه عزا برای حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، بخش عظیم جاودانگی واقعه عظیم کربلا مدیون وقایع روز اربعین است.

وی بیان کرد: امروز راهپیمایی پانزده میلیونی اربعین نماد راه امام حسین (ع) است، مهم‌ترین پیام راهپیمایی اربعین انتشار پیام جهانی عاشورا برای کل جهانیان است، خوشا به سعادت کسانی که در این روزها با پای پیاده رهسپار کربلای معلی هستند.

امام جمعه بندر ریگ در خصوص فعالیت‌های اخیر شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرریگ نیز اظهار داشت: از موقعی که این عزیزان در جای خود مستقر شده‌اند خدمات چشمگیر و ارزشمندی را انجام داده‌اند از این خدمتگزاران صدیق شهر بندرریگ تشکر می‌کنم.

امام جمعه بندرریگ در خصوص اقدام مرکز خزانه‌داری آمریکا در خصوص وضع تحریم‌های جدید اظهار داشت: با این کار بینش و روشنفکری مقام معظم رهبری بیش از پیش بر جهانیان اثبات شد چراکه ایشان بارها تاکید کردند که ما به آمریکایی اعتماد نخواهیم کرد و با این کار به جهانیان نشان دادند که در مذاکرات صادق نیستند.

هاشمی‌منش گفت: آمریکا و غرب می‌‎دانند که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست ولی متأسفانه خود را به نادانی و خواب زده‌اند و همچنان بر طبل تحریم می‌کوبند، این اقدام آمریکا موجب شد که بی‌اعتمادی ملت ایران به آنها افزایش یابد. ملت ایران رفتار دوگانه سران آمریکا را قبول ندارد و اگر کنگره آمریکا تحریم را تایید کند قطعاً تهران به مفاد توافقنامه وین پایبند نخواهد بود.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول