اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان‌غربی خبر داد

ارائه خدمات بیمه‌ای به اعضای خانه کارگر آذربایجان‌غربی

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان‌غربی گفت: خدمات بیمه‌ای متنوع و در شاخه‌های گوناگون به اعضای خانه کارگر ارائه می‌شود، به طوری که برای استفاده از تسهیلات فوق ارائه معرفی‌نامه این مجموعه به سازمان بیمه‌گر الزامی است.

ارائه خدمات بیمه‌ای به اعضای خانه کارگر آذربایجان‌غربی

اسلام صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: این مجموعه با هدف رفاه حال کارگران و رفع دغدغه‌های مختلف آنها به انعقاد قرارداد با سازمان‌های بیمه‌گر اقدام کرده، این خدمات و نحوه برخورداری از آنها در دفترچه راهنمای خدمات خانه کارگر تشریح شده است.

وی افزود: صدور بیمه‌نامه شخص ثالث به صورت 30 درصد نقد و مابقی در اقساط شش ماهه، صدور بیمه‌نامه وانت‌بار و کامیون با اقساط بلندمدت، صدور بیمه‌نامه بدنه اتومبیل به صورت اقساط، بیمه عمر و جامع زندگی، بیمه درمان تکمیلی به صورت اقساطی، بیمه جامع آتیه فرزندان و ... از جمله این خدمات است.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان‌غربی ادامه داد: بیمه آتش‌سوزی، منازل و اثاثیه، عمر و حوادث با 25 درصد تخفیف، بیمه بدنه اتومبیل با 25 درصد تخفیف، بیمه باربری مسئولیت و مهندسی با 35 درصد تخفیف، بیمه همه ابنیه و ساختمان و تخریب ساختمان با 35 درصد تخفیف، بیمه‌نامه جامع عمر، پس‌انداز و آتیه فرزندان و خانواده، بازنشستگی خانوار و زنان خانه‌دار با پرداخت 50 هزار ریال به طور ماهانه از دیگر خدمات بیمه‌ای محسوب می‌شود.

صادقی پوشش بیماری‌ها به صورت پرداخت‌ کمک‌های بلاعوض، پرداخت وام، بیمه حمایت از فرزندان و حق بازنشستگی را از دیگر خدمات موسسات بیمه‌گر طرف قرار داد عنوان کرد و اظهار داشت: کارگران اقشاری تلاشگر و کلیدداران عرصه اقتصاد، صنعت و تولید هستند بنابراین برای رفاه حال آنها باید تلاش شود.

انتهای پیام/61002/ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول