اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای پرداخت تسهیلات به کارگران در آذربایجان‌غربی شکل گرفت

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین خانه کارگر و مؤسسات مالی و اعتباری

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان‌غربی گفت: تفاهم‌نامه‌ای با مؤسسات مالی و اعتباری ارومیه منعقد شده است، تا پیرو این قرارداد همکاری تسهیلات بانکی با شرایط آسان‌تر و سریع به جامعه کارگری آذربایجان‌غربی پرداخت شود.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین خانه کارگر و مؤسسات مالی و اعتباری

اسلام صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: تفاهم‌نامه همکاری با موسسات مالی و اعتباری ارومیه منعقد شده است، تا به این ترتیب اعضای خانه کارگر آذربایجان غربی با شرایط آسان‌تری بتوانند تسهیلات بانکی را دریافت کرده و در زندگی خود به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه کارگران می‌توانند 10 تا 30 میلیون ریال وام گرفته و از سایر تسهیلات استفاده کنند، ادامه داد: کسانی که با ارائه معرفی‌نامه این مجموعه نسبت به دریافت تسهیلات بانکی مبادرت کنند، از لحاظ تامین و معرفی ضامن با مشکلات کمتری مواجه شده و در صورت امکان خانه کارگر ضمانت آنها را عهده‌دار می‌شود.

صادقی به پرداخت وام به صورت قرض‌الحسنه با نرخ چهار درصد اشاره کرد و گفت: کارگران از اقشار تلاشگر و در عین حال کم‌برخوردار جامعه قلمداد می‌شوند، که در تامین معیشت خود معمولا با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوند ولی همواره به رزق و روزی حلال اعتقاد راسخ داشته و از تلاش کردن مایوس نمی‌شوند.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی با اشاره به عضویت 50 هزار نفر در خانه کارگر استان ادامه داد: تعدادی از این افراد غیرفعال بوده و کارت شناسایی خود را تمدید نکرده و از خدمات این مجموعه استفاده نمی‌کنند ولی بسیاری از آنها ارتباط نزدیک با کارشناسان این مجموعه داشته و از خدمات مختلف آن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/61002/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول