اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کاشمر در مجلس خبر داد

پیشنهاد تشکیل کارگروه امام رضا(ع) به ریاست رئیس جمهور

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه بودجه زیارت پیشنهاد شده کارگروه امام رضا به ریاست رئیس جمهور و با عضویت وزارتخانه‌ها و نمایندگان مجلس تشکیل شود.

پیشنهاد تشکیل کارگروه امام رضا(ع) به ریاست رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمد اسماعیل‌نیا در نشست خبری که عصر امروز در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: با مدیریت در پژوهش می‌توانیم بزرگترین قدرت جهانی شویم و با توجه به نیروی نخبه انسانی کشور می‌توان به پیشرفت‌های فراوانی رسید.

وی با بیان اینکه در حوزه مدیریتی باید به پژوهش توجه کنیم، اضافه کرد: شایسته‌ترین اشخاص باید در این حوزه قرار گیرند و دانشجویان و نخبگان علمی کشور باید حمایت ویژه‌ای شوند و قطعاً هزینه در موضوع پژوهش سرمایه‌گذاری خواهد بود.

* وضعیت بودجه استان بهتر شده است

اسماعیل‌نیا در مورد بودجه استان در سال 93 گفت: بودجه استان در سال 93 بهتر شده اما ضعف‌هایی هم دارد و استان به سهم واقعی خود نرسیده و همچنین در بخش کشاورزی نیز این بودجه کاهش یافته است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگار فارس در ارتباط با بودجه زیارت، تصریح کرد: من در این زمینه پیشنهاد کردم کارگروه امام رضا با ریاست رئیس جمهور با عضویت وزارت و نمایندگان مجلس تشکیل شود تا مشکلاتی چون بافت‌های فرسوده اطراف حرم رضوی حل شود.

نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس درباره انتخاب استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: به علت اهمیت خراسان رضوی انتصاب استاندار آن تا به امروز زمان برده و همچنین در این زمینه بزرگان استان و نمایندگان مجلس نگاه ویژه‌ای در این خصوص دارند که البته هیچ فشاری به وزارت کشور وارد نکردند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سالانه 9 برابر جمعیت استان، زائر وارد شهر مشهد می‌شود باید استاندار خراسان رضوی از لحاظ‌ علمی، فرهنگی، اجرایی و شناخت مسائل استان قوی بوده و من هم فکر می‌کنم با توجه به جلسه هفته آینده مجمع نمایندگان با وزیر کشور، استاندار خراسان رضوی در هفته آینده انتخاب شود.

اسماعیل‌نیا در خصوص وضعیت زعفران در استان بیان داشت: با توجه به جمعیت جهان، ما می‌توانیم سالانه حداقل 6 هزار تن زعفران تولید و صادر کنیم که در این ارتباط تبلیغات گسترده‌ای در سطح جهان داشته باشیم و من نیز به آقای ظریف گفتم که باید سفیران ما در کشورهای دیگر در بحث اقتصادی فعالیت داشته باشند و جلساتی را با تاجران ایرانی داشته باشند که البته وزیر امور خارجه نیز با این پیشنهاد موافقت کرد و امیدوارم یک هم‌افزایی در این زمینه برقرار شود.

انتهای پیام/2202/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول