اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن:

مقدمات برگزاری کشتی قهرمانی کشور در تنکابن فراهم شد

رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن از مهیا بودن مقدمات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان کشور در دی ماه امسال به میزبانی این شهرستان خبر داد.

مقدمات برگزاری کشتی قهرمانی کشور در تنکابن فراهم شد

روح‌الله امین‌شکوهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تنکابن از آغاز مقدمات برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور که دی ماه امسال به میزبانی تنکابن برگزار می‌شود، خبر داد. 

وی اظهار داشت: در گام نخست برنامه‌ریزی‌های لازم برای اسکان تیم‌ها و در نظر گرفتن محل استقرار مناسب برای اعضای تیم و کادر سرپرستی، مربیان و داوران و مسئولان برگزاری انجام شد و از این پس منتظر ارسال لیست تیم‌های شرکت‌کننده از استان‌های متقاضی حضور در این دوره از مسابقات کشتی آزاد کشوری هستیم. 

وی بیان داشت: این مسابقات در روزهای 26 و 27 دی ماه سال جاری به میزبانی تنکابن برگزار می‌شود. 

امین‌شکوهی افزود: به دلیل پخش زنده این بازی‌ها از شبکه‌های سراسری و استان به ویژه شبکه‌های ورزشی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در صورت نیاز به تبلیغات محیطی سالن برگزاری این دوره از مسابقات کشتی آزاد کشور می‌توانند از طریق هیئت کشتی و اداره ورزش وجوانان تنکابن پیگیر انجام آن باشند. 

وی گفت: در سال‌های اخیر شهرستان تنکابن در برگزاری مسابقات داخلی و بین‌المللی و میزبانی آن‌ها همواره فعال بوده است که برگزاری جام بین‌المللی شهید شیرودی، مسابقات کشتی آزاد نونهالان و نوجوانان کشور در آغاز نیمه دوم سال جاری در این شهرستان از جمله شاخص‌ترین آنها بود. 

انتهای پیام/86020/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول