اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از سال‌ها تحمل سرطان

محمود کوه‌دره‌ای داور بین‌المللی کشتی کرمانشاه درگذشت

محمود کوه‌دره‌ای داور بین‌المللی کشتی کرمانشاه که سال‌ها به‌عنوان داور مسابقات کشتی در عرصه‌های مختلف حضور داشت، دار فانی را وداع گفت.

محمود کوه‌دره‌ای داور بین‌المللی کشتی کرمانشاه درگذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، محمود کوه‌دره‌ای داور بین‌المللی کشتی کرمانشاه که سال‌ها به‌عنوان داور مسابقات کشتی در عرصه‌های مختلف حضور داشت، دار فانی را وداع گفت.

این داور بازنشسته درجه بین‌المللی کشتی ایران در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) شهر کرمانشاه چشم از جهان فروبست.

وی سال‌ها از بیماری سرطان رنج می‌برد و دوشنبه شب دچار سکته مغزی شد و در نهایت جان خود را از دست داد.

کوه‌دره‌ای در سال‌های پایانی عمر خود و پس از بازنشستگی از دنیای داوری کشتی، در هیئت کشتی استان کرمانشاه به ‌خدمت خود ادامه داد.

وی پس از 33 سال قضاوت در میادین بزرگ کشتی در سال 1387 و در جریان رقابت‌های کشتی جام جهان پهلوان تختی که در کرمانشاه برگزار شد، از دنیای داوری خداحافظی کرد.

کوه‌دره‌ای در سال 1976 میلادی موفق به کسب لیسانس داوری بین‌المللی شد، در سال 1977 و در اسکندریه درجه یک بین‌المللی را اخذ کرد و در سال 1383 شمسی با موفقیت در آزمون مدرسی انستیتو کشتی به عضویت کمیته مدرسین درآمد و در طول 33 سال خدمتش در میادین بزرگ آسیایی همچون رقابت‌های آسیایی هند، چین و ایران و چندین تورنمنت بین‌المللی قضاوت کرد.

پیکر وی صبح امروز در میان حزن و اندوه جامعه ورزشی استان در باغ فردوس شهر کرمانشاه تشییـع و به ‌خاک سپرده شد.

انتهای پیام/2700/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول