اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کشتی کفایتی:

حضور تیم ما در لیگ برتر سال آینده قطعی است

سرمربی تیم کشتی گروه ساختمانی کفایتی گفت: حضور این تیم در لیگ برتر سال آینده قطعی است.

حضور تیم ما در لیگ برتر سال آینده قطعی است

رضا رمضان‌زاده  امروزدر گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد اظهار کرد: نهایت تشکر از کشتی‌گیران جوان و با تجربه را در مجموعه تیم کشتی گروه ساختمانی کفایتی داریم و خدا قوت به آنها می‌گوییم که توانستند در مقابل مدعی قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد به پیروزی برسند.

وی افزود: هدف از کشتی گرفتن بر روی تشک برد و باخت نیست و ما فقط به بازی جوانمردانه فکر می‌کنیم؛ تیمی در پایان موفق می‌شود که بتواند کشتی خوبی را با نهایت رعایت کردن ساختار کشتی از خود بر جای بگذارد.

سرمربی تیم کشتی کفایتی  حضور تیم کشتی گروه ساختمانی کفایتی را در لیگ برتر سال آینده قطعی دانست و گفت: سال آینده با برنامه بهتر و بهره گرفتن از کشتی‌گیران با تجربه‌تر در عرصه مسابقات لیگ برتر کشتی پا می‌گذاریم و از الان برنامه خود را برای قهرمانی لیگ برتر آماده خواهیم کرد.

رمضان‌زاده در پایان بیان کرد: استان خراسان رضوی با توجه به پتانسیل‌های موجود که در رشته ورزشی کشتی دارد باید سال‌های آینده نسبت به امسال قوی‌تر در عرصه مسابقات ظهور پیدا کند و ما نیز امیدواریم که شرایط بهتری را سال آینده برای تیم گروه ساختمانی کفایتی در دستور کار و برنامه‌ریزی داشته باشیم.

انتهای پیام/2202/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول