اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرج در مجلس تاکید کرد

ضرورت تخصیص اعتبارات در بودجه بر اساس اولویت‌ها و نیازهای اساسی

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات و بودجه‌های کشور باید بر اساس اولویت‌ها و نیازهای اساسی تخصیص یابد.

ضرورت تخصیص اعتبارات در بودجه بر اساس اولویت‌ها و نیازهای اساسی

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی سال‌های اخیر به دلایل مختلف به ویژه تحریم‌های غیرقانونی و ناعادلانه کشورهای غربی علیه ملت ایران، مشکلاتی در حوزه اقتصادی کشور ایجاد شده است که همه باید برای رفع آنها و بی‌اثر کردن تحریم‌ها تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه دولت اقدامات لازم در این زمینه را در دستور کار قرار داده است و ما نیز باید بر اساس توانایی‌ها، محدودیت‌ها و منابع موجود از دولت برای تخصیص اعتبارات مالی و بودجه هر استان انتظار داشته باشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به برخی اختلاف‌ نظرها درباره‌ی بودجه‌های عمرانی استان‌های مختلف گفت: به هر حال باید بپذیریم که منابع محدود است و ما باید بر اساس محدودیت‌های موجود برنامه‌ریزی کنیم.

اکبریان افزود: دولت امسال در زمان قانونی لایحه بودجه سال 93 کل کشور را تقدیم مجلس کرده و این امر موجب شده که زمان کافی برای بررسی مواد این لایحه در اختیار اعضای کمیسیون تلفیق و همچنین نمایندگان مجلس قرار داشته باشد. 

* در زمان بررسی لایحه بودجه باید به منافع کشور توجه کنیم

وی خاطرنشان کرد: همانطور که گفته شد، مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد که این مشکلات به مردم فشار آورده و طبیعی است که نمایندگان محترم مجلس تمام تلاش خود را برای رفع و یا حداقل کاهش نیازهای اقتصادی مردم حوزه انتخابیه خود به کار بندند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در زمان بررسی و تصویب لایحه بودجه ما نباید تنها به مصالح حوزه انتخابیه خود توجه کنیم، چراکه بودجه برای کل کشور تدوین شده و مجلس نیز باید به مصالح کلان کشور در زمان بررسی و تصویب مواد این لایحه توجه داشته باشد.

اکبریان گفت: به طور قطع اکثریت نمایندگان مجلس به این مهم توجه دارند و لایحه‌ای در نهایت به تصویب وکلای ملت می‌رسد که بتواند برای رفع مشکلات کشور راهگشا باشد.

وی در پایان گفت: در تصویب لایحه بودجه سال 93 کل کشور و تخصیص اعتبارات مالی باید اولویت‌‌سنجی شده و اعتبارات موجود بر اساس اولویت‌ها و نیازهای اساسی کشور برای طرح‌های مختلف تخصیص یابد.

انتهای پیام/2302/ت30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول