اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرهنگی شهردار بیرجند مطرح کرد

افتتاح سینما پنج بعدی در بیرجند

مشاور فرهنگی شهردار بیرجند با بیان اینکه اجرای هر طرح در بیرجند با پیوست فرهنگی است، گفت: تا یک ماه دیگر سینما پنج بعدی در بیرجند با توان بخش خصوصی افتتاح می‌شود.

افتتاح سینما پنج بعدی در بیرجند

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در حاشیه بازدید از سرپرستی خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی اظهار داشت: صداقت و پویایی یکی از دلایل استقبال مردم از خبرگزاری فارس است.

محمدی با اشاره به نظرات مردم در رسانه‌ها تاکید کرد: انتقادات و پیشنهادات مردم از شهرداری پیگیری می‌شود و در صورت لزوم بازدید میدانی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی در زمینه فرهنگی در شهرداری در حال اجرا است، افزود: قبل از هر برنامه‌ریزی و طراحی باید نگاه خود را فرهنگی کنیم و به آن اعتقاد داشته باشیم زیرا این امر در کیفیت کار تاثیر بسزایی دارد.

مشاور فرهنگی شهردار بیرجند برگزاری جشنواره‌ها، استفاده از افراد بومی و ملی در جشن‌ها، استفاده از 20 المان نوروزی، کسب رتبه برتر اقامه نماز، راه‌اندازی فرهنگسرای تا دهه فجر امسال، افتتاح سینما پنج بعدی تا یک ماه دیگر و ایجاد ایستگاه دوچرخه را از جمله برنامه‌های شهرداری برشمرد.

محمدی ادامه داد: هدف ما این است که حوزه فرهنگی در سطح معاونت ارتقا پیدا کند و این حوزه با توجه به روند رو به رشد خود قادر است بستر همه حوزه‌های کاری شهرداری باشد.

مدیر فرهنگی و روابط عمومی شهرداری بیرجند نیز با بیان اینکه شهردار حمایت ویژه‌ای از عرصه فرهنگی دارند، ابراز داشت: امروز بزرگترین دومینو خاورمیانه با همکاری تیم اجرایی 28 نفر در بیرجند اجرا می‌شود.

محمدرضا قلاسی خاطر نشان کرد: با این کار به قطب دومینوی کشور تبدیل می‌شویم و حداقل تا 3 سال آینده کسی نمی‌تواند این رکورد را بشکند.

وی تصریح کرد: این دومینو 140 هزار قطعه دارد و مهم‌ترین فعالیت‌هایی که در آن انجام شده نوع بازگشایی کتاب شاهنامه و هفت خان رستم به صورت نمادین است.

این مسئول اضافه کرد: برای آینده، خانه‌های هنر را در دستور کار داریم که بر این اساس به بطن جامعه و محلات رفته و یکسری فعالیت فرهنگی و اجتماعی با همکاری مردم انجام می‌دهیم.

قلاسی همچنین گفت: ضوابط و مقررات دولت برای بخش خصوصی بسیار نامناسب است و طولانی شدن روند اداری سبب عدم رقبت سرمایه‌گذاران در استان می‌شود.

سرپرست خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی نیز در بازدید مسئولان فرهنگی شهرداری بیرجند از خبرگزاری فارس در بیرجند گفت: در هشت سال فعالیت فارس در استان پنج دوره رتبه اول تا سوم کشوری را کسب کرده‌ایم.

احسان مداح با اشاره به روند رو به رشد فارس، بیان داشت: در حال حاضر این رسانه خبرگزاری اول استان است.

سرپرست خبرگزاری فارس خراسان جنوبی متذکر شد: رویه این خبرگزاری بیشتر مردم‌داری و پیگیری و انعکاس مطالبات مردم است.

مداح با بیان اینکه از مجموعه‌های فرهنگی و دستگاه‌های دولتی انتظار همکاری بیشتر با اصحاب رسانه را داریم، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا خروجی روزانه فارس را به 50 خبر برسانیم.

انتهای پیام/22481/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول