اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس فتا صورت گرفت

دستگیری سارق اینترنتی در شیراز

رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری شخصی خبر داد که با سرقت اطلاعات بانکی یکی از کاربران همراه بانک اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب وی کرده بود.

دستگیری سارق اینترنتی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سید موسی حسینی اظهار داشت: شاکی دختر جوانی است که با فردی در فضای مجازی از طریق نرم‌افزار‌های کاربردی بر روی موبایلش آشنا شده و در مدتی که با یکدیگر ارتباط داشته‌اند به وی اعتماد می‌کند.

وی بیان کرد: پس از مدتی این ارتباط مجازی با دعوت دوست اینترنتی به فضای حقیقی منتقل شده و در ملاقاتی حضوری در یکی از پارک‌های شیراز حضور می‌یابند و این ارتباط ‌ها ادامه پیدا می‌کند تا زمانی که از حساب شاکی سرقت می‌شود و وی با تشکیل پرونده‌ای در دادسرا خواستار رسیدگی به این موضوع می‌شود.

رئیس پلیس فتا استان فارس اضافه کرد: با توجه به موضوع پرونده، آدرس‌های اینترنتی استفاده شده برای خرید اینترنتی، توسط کارشناسان پلیس فتا ردیابی می‌شود و در اقدامی فنی متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

حسینی افزود: در تحقیقات جرم ارتکابی از متهم کشف و مشخص شد وی همان دوست اینترنتی شاکی بوده که دست به این اقدام زده است.

وی گفت: این فرد در یکی از ملاقات‌های حضوری با شاکی اطلاعات کارت وی را زمانی که آنها را در گوشی تلفن همراهش وارد می‌کرده، سرقت و از طریق آن اطلاعات که با مشاهده صفحه موبایل شاکی به دست آورده اقدام به خرید اینترنتی کرده بود.

انتهای پیام/2448/ل/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول