اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی هشترود:

سارقان هشترودی در دام پلیس گرفتار شدند

فرمانده انتظامی هشترود از انهدام باند بزرگ سارقان حرفه‌ای و دستگیری چهار سارق در این شهرستان خبر داد.

سارقان هشترودی در دام پلیس گرفتار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، هاشم شفیعی بعد از ظهر امروز در تشریح این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های 110 مبنی بر وقوع سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در هشترود، بلافاصله طرح مهار اعلام شده و در این خصوص گشت کلانتری به محل اعلامی اعزام شد.

وی ادامه داد: فردی به هویت (م– ع) خود را به ماموران معرفی و اعلام داشت موتورسیکلت فوق‌الذکر که جلوی کوچه گذاشته بود توسط سارقان ناشناس به سرقت رفته است.

شفیعی گفت: در ادامه مشخص شد که همسایگان شاکی تعداد سه نفر که یکی از آنها با کاپشن چرمی به رنگ زرد بوده را در حال دستکاری موتورسیکلت فوق‌الذکر مشاهده کرده‌اند.

وی گفت: در این خصوص طرح مهار اجرا شده  و یگان امداد به یک دستگاه خودرو وانت‌پیکان مشکوک شدند که پس از ایست کامل، راننده از خودرو پیاده و متواری می‌شود اما پس از تعقیب و گریز نامبرده به نام (ع –ی) دستگیر شده و مشخص می‌شود که خودرو فوق سرقتی است.

شفیعی تاکید کرد: پس از بازجویی‌ها و استفاده از شگردهای پلیسی نامبرده لب به اعتراف گشوده و محل هم دستان خود را لو می‌دهد که در این خصوص اکیپ ویژه تشکیل و سه نفر بعدی را که در کنار یک وانت‌نیسان قصد سرقت آن را داشتند مشاهده و در آن واحد دستگیر می‌شوند.

این مقام انتظامی گفت: از این باند تعداد سه دستگاه خودروی سرقتی و یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط و به مالباختگان تحویل داده شد.

انتهای پیام/60001/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول