اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون قضایی رئیس کل دادگستری قزوین تأکید کرد

حضور بیشتر قضات در زندان‌های قزوین

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان قزوین بر حضور بیشتر قضات در زندان‌ها تأکید کرد و گفت: به منظور ساماندهی بازدید و حضور همکاران حوزه‌های مختلف قضایی در همه زندان‌های استان سیستم ثبت و اعلام به دستگاه قضایی راه‌اندازی شود.

حضور بیشتر قضات در زندان‌های قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، فریدون پروینیان اظهار داشت: آمارها نشان می‌دهد استان در اجرای قانون جدید مجازات اسلامی موفق عمل کرده است.

وی افزود: صرف تدوین قانون و یا اجرای ناصحیح آن نه تنها مشکل‌گشا نیست، بلکه آثار و تبعات زیانباری به بار می‌آورد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: نخستین گام در اجرای درست قوانین و دستورالعمل‌های صادره از سوی قوه محترم قضایی تعامل و همکاری دوجانبه دستگاه قضایی با اداره کل زندان‌های استان است.

پروینیان هدف از تعامل دوجانبه را اجرای درست قانون و جلوگیری از تضییع حقوق مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: آمارها و عملکردهای صورت گرفته در حوزه‌های کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و ساماندهی زندانیان باید به طور سریع، دقیق و صحیح انعکاس داده شود.

وی بر حضور بیشتر قضات در زندان‌ها تأکید کرد و افزود: به منظور ساماندهی بازدید و حضور همکاران حوزه‌های مختلف قضایی در همه زندان‌های استان سیستم ثبت و اعلام به دستگاه قضایی راه‌اندازی شود.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان قزوین اطلاع‌رسانی و آموزش درباره قانون جدید مجازات اسلامی را ضروری دانست و عنوان کرد: قطعاً باید در این زمینه اطلاع‌رسانی و آموزش برای همه مسئولان قضایی و کارکنان مجموعه زندان‌های استان صورت پذیرد.

انتهای پیام/2667/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول