اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره بیستمین دوره مسابقات قرآن کارکنان زندان‌های کشور خبر داد

رقابت 120 فعال قرآنی در بیستمین جشنواره قرآن کارکنان زندان‌های کشور

دبیر جشنواره بیستمین دوره مسابقات قرآن کارکنان زندان‌های کشور گفت: 120 فعال قرآنی در بیستمین جشنواره قرآن کارکنان زندان‌های کشور در مازندران به رقابت می‌پردازند.

رقابت 120 فعال قرآنی در بیستمین جشنواره قرآن کارکنان زندان‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،حجت‌الاسلام محمدمحسن ربانی پیش ‌از ظهر امروز در حاشیه آیین افتتاحیه بیستمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان مرد زندان‌های کشور که در پلاژ ناجا برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: کارکنان زندان‌های 31 استان کشور در بیستمین دوره مسابقات قرآنی شرکت کردند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات قرآنی بیش از 120 شرکت کننده در رشته‌های قرآئت،ترتیل،حفظ و مفاهیم شرکت کردند. 

ربانی هدف از برگزاری مسابقات قرآنی در بین کارکنان زندان‌ها را پرورش روح و تقویت معنویت این اقشار دانست و ادامه داد: انس با قرآن در بینش معنوی کارکنان موثر است.

وی با بیان اینکه آموزش قرآن در بخش‌های مختلف برای سه گروه مددجویان،کارکنان و سربازان وظیفه در نظر گرفته می‌شود،یادآور شد: دوره تربیت مربی کارکنان در بخش فرهنگی نیز به طور مستمر در دستور کار قرار دارد.

دبیر بیستمین دوره جشنواره قرآن ویژه کارکنان زندان‌های کشور افزود: امسال کارگاه آموزشی و هم‌اندیشی در مشهد برگزار شد تا فعالیت‌های قرآنی سال 93 برای مخاطبان ما برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به اینکه در هر رشته از فعالیت‌های قرآنی پس از داوری سه نفر برگزیده می‌شوند، تصریح کرد: در بخش حفظ قرآن از دو جزء،5جزء، 10 جزء، 15 جزء و 20 جزء قرآن کریم، ترتیل،درک مفاهیم و قرائت هر کدام سه نفر برگزیده می‌شوند که در این دوره حدود 30 نفر مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

به گزارش فارس، بیستمین جشنواره قرآنی کارکنان زندان‌های کشور به مدت سه روز در پلاژ ناجا در حال برگزاری است و عصر فردا آیین اختتامیه آن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86006/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول