اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی گیلان:

بررسی اظهارات مردمی موجب ارتقای پلیس می‌شود

جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: بررسی دقیق اظهارنظرهای مردمی از طریق دفتر نظارت همگانی با تلفن 197 و برطرف شدن ضعف و اشکالات موجود موجب ارتقای پلیس است.

بررسی اظهارات مردمی موجب ارتقای پلیس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بخشعلی کامرانی‌صالح عصر امروز در کمیسیون‌های آْموزشی و ورزشی و استانداردسازی تعالی رفتار پلیس، اظهار کرد: با تعالی رفتار، به‌روزسازی تجهیزات و ارتقای معنویت کارکنان، می‌توانیم خادم مفیدی برای جامعه باشیم.

وی آموزش را از ضرورت‌های پلیس برای ارائه خدمات در جامعه دانست و افزود: پلیس برای هر ماموریتی باید آموزش مناسب با آن را ببیند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان، روان‌شناسی را از دیگر معلومات به‌روز پلیس دانست و تصریح کرد: پلیس باید وظیفه خود را انجام دهد و هرگز شئونات و شرعیات و قانون را زیر پا نگذارد.

به گفته وی کلاس‌های استانداردسازی تعالی رفتار، برگزاری دوره‌های بصیرت، کلاس‌های روان‌شناسی و دیگر کلاس‌های مفید از اقدام‌ها و سرمایه‌گذاری ناجا برای تربیت پلیس مفید و موثر در جامعه است.

کامرانی‌صالح بر ارتقای ظرفیت تحمل و خویشتن‌داری پلیس تأکید کرد و یادآور شد: پلیس موفق، توانمند و با معنویت است.

وی به فرماندهان و روسای پلیس‌های تخصصی توصیه کرد که مناسب با ظرفیت تحمل به افراد ماموریت داده و تجهیزات و امکانات لازم را نیز اختصاص دهند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: بررسی دقیق اظهار نظرهای مردمی از طریق دفتر نظارت همگانی با تلفن 197 و برطرف شدن ضعف و اشکالات موجود موجب ارتقای پلیس است.

وی تعامل با مردم و بهره‌گیری از تجربیات و نظریات ارزنده مفید مردمی را مورد تأکید پلیس قرار داد.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه امنیت مطلوب و کاهش تلفات از عمده خواسته‌های مردمی و زیربنای تحرک و فعل و انفعالات اجتماعی است، تصریح کرد: تلاش پلیس برای تامین امنیت و کاهش تلفات ناشی از رعایت نکردن قانون باید ملموس باشد تا رضایت‌مندی حاصل شود.

وی حوزه برقرای امنیت و کاهش تلفات اجتماعی را گسترده خواند و خاطرنشان کرد: این امر مهم بدون مشارکت اجتماعی و سازمان‌های مسئول به خوبی تحقق نمی‌یابد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان شناخت استعداد، ذوق و توانمندی هر سرباز را مهم دانست و یادآور شد: طبق این شناخت باید از سرباز استفاده شود.

انتهای پیام/2300/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول