اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد

تحقق پلیس شایسته نظام اسلامی در افق 1404

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اهمیت تحقق پلیس شایسته نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: در برنامه‌های خود به دنبال تحقق پلیس شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی در افق 1404 هستیم.

تحقق پلیس شایسته نظام اسلامی در افق 1404

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اسماعیل احمدی مقدم عصر امروز در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی در سخنانی به برگزاری دوره‌های بصیرت در قم اشاره کرد و گفت: ابتدای شروع به کار دوره‌های بصیرت تصور بر این بود که برگزاری یک دوره بصیرت کافی است ولی شاهد استقبال روزافزون از این دوره‌ها بودیم و همین مسئله موجب شد که این دوره‌ها ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 29 هزار نفر در دوره‌های بصیرت شرکت کرده‌اند، بیان کرد: این دوره‌ها در قم و دیگر مراکز استان‌ها برگزار شده و در بحث بصیرت‌افزایی از روحانیون بهره‌مند می‌شویم.

فرمانده ناجا با اشاره به بررسی مسائلی نظیر مهدویت، اخلاق حرفه‌ای، مدیریت در نهج‌البلاغه، اخلاق در خانواده، شیطان‌شناسی و... در دوره‌های بصیرت تصریح کرد: از دیگر اقدامات انجام شده راه‌اندازی مرکز بصیرت بود.

وی خاطرنشان کرد: تمام دانشجویانی که در دوره‌های افسری وارد می‌شوند باید یک ترم را در این مرکز گذرانده و در صورتی که بتوانند از این مرکز نمره قبولی کسب کنند، مجاز خواهند بود که تحصیل خود را ادامه دهند.

احمدی‌مقدم با اشاره به تحقق پلیس شایسته نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: در برنامه‌های خود به دنبال تحقق پلیس شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی در افق 1404 هستیم.

وی با اشاره به مقایسه پلیس در ایران با دیگر کشورها اظهار کرد: آموزش‌های دینی و مذهبی نقطه قوت پلیس ایران است و در سایه الطاف الهی و امام عصر(عج) و با پشتیبانی مراجع عظام تقلید پیشرفت‌های بسیار خوبی نصیب ناجا شده است.

فرمانده ناجا با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند حرکت در مسیر حق، مانند حرکت در مسیر آب است و یک دست که می‌زنید بسیار جلو می‌روید، اضافه کرد: این سخن رهبری را در نیروی انتظامی به وضوح مشاهده کرده‌ایم.

احمدی‌مقدم با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی ناجا بیان داشت: در ابتدای امر طبق آمار 3 هزار نفر در مجموعه ناجا حافظ یک جزء یا بیشتر بودند و با اجرای طرحی زمینه حضور این افراد در نقاط مختلف کشور را فراهم کردیم تا دیگران را نیز آموزش داده و با قرآن مانوس کنند و در این مسیر هر میزان که هزینه شود باز هم کم است.

وی اضافه کرد: در عرصه آموزش‌های قرآنی هدف‌گذاری ما 29 هزار نفر بود که این میزان به 49 هزار نفر رسید و پرسنل ناجا به صورت دائم به کسب معارف قرآنی اهتمام دارند.

انتهای پیام/2258/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول