اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی:

مجلس در توافقنامه ژنو می‌توانست بهتر عمل کند

دبیر جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی گفت: مجلس در توافقنامه ژنو می‌توانست بهتر عمل کند تا شرایط بهتری را برای نظام جمهوری اسلامی رقم می‌زد.

مجلس در توافقنامه ژنو می‌توانست بهتر عمل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد محمد اکبرزاده بعداز ظهر امروز در نشست با نمایندگان مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه،‌ جاجرم و راز و جرگلان در مجلس با گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: به نظر می‌رسد مجلس دچار یک انفعال شده است.

وی با تاکید بر اینکه برخی افرادی که اکنون در دولت هستند می‌توانند برای نظام چالش ایجاد کنند، افزود: بایستی مجلس با هوشیاری نسبت به برخی از موضوعات بهتر ورود کند.

اکبرزاده بودجه 93 را با وجود شعارهای دولت متکی به نفت عنوان کرد و گفت: این موضوع برخلاف اقتصاد مقاومتی و رهنمودهای بزرگان نظام است.

وی همچنین موضوعاتی که برای نمایندگان در مورد تأمین اجتماعی پیش آمد را ضربه به حیثیت مجلس عنوان کرد.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی اظهار کرد: از سویی شاهد بوده که هیئت پارلمانی با دعوت مجلس شورای اسلامی می‌آیند و بعد با فتنه گران جلسه می‌گذارند که بایستی مجلس در این زمینه ورود کنند.

وی با برشمردن انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی گروه‌های سیاسی از اکنون وارد این جریان شده و حتی به صراحت موضوعاتی را مطرح می‌کنند.

اکبرزاده با تاکید بر وحدت و همدلی جریان‌های اصولگرا برای پیروزی در انتخابات آتی افزود: این به نفع این جریان و نظام بوده تا همگرایی هر چه بیشتر در بین اصولگرایان رقم بخورد.

وی با اشاره به طرح ممنوعیت به کارگیری نیروهای بازنشسته در دولت یازدهم از سوی مجلس گفت: متأسفانه نوعی تضاد در این طرح شاهد بوده که یک روز با فوریت آن را در مجلس مطرح و روز بعد از دستور کار خارج می‌کنند که باعث تعجب است.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی با بیان اینکه فرزندان این استان در عزل و نصب‌ها واقعاً مظلوم هستند، تصریح کرد: حتی در برخی مواقع نمایندگان اصولگرا اصرار به تغییر مدیری در استان داشته که این برخلاف مشی اصولگرایی است.

وی این رویه نمایندگان را باعث بی اعتماد شدن مردم از آنان دانست و گفت: در کنار حمایت از نیروهای اصولگرا و ارزشی از سوی نمایندگان، آنان به گونه‌ای قوانین را مصوب کنند که کسی جرئت نکند که برخلاف قوانین عمل کرده و خلاف کند.

اکبرزاده همچنین انتقادات به دولت گذشته را خارج از انصاف عنوان کرد و افزود: به طور طبیعی هر دولت نقاط ضعف و قوتی داشته که بایستی عادلانه به آن پرداخته شود.

وی ادامه داد: اکنون تمام هم و غم دولت به تضعیف عملکرد دولت نهم و دهم معطوف شده و بیش از این روی این موارد مانور داده می‌شود.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی همچنین از نمایندگان استان خواست تا نظرات خود را نسبت به توسعه خراسان شمالی نزدیک کنند و در این گونه موضوعات به صورت یکسان عمل کنند.

وی تاکید کرد: علاوه بر این نمایندگان نقش مهمی در انتصابات داشته و با همدلی و همگرایی می‌توانند در تثبیت و یا انتصاب نیروهای ارزشی موثر واقع شوند.

اکبرزاده همچنین عدالت در انتصابات این استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: بجنورد با دارا بودن حدود نیمی از جمعیت استان بایستی در عزل و نصب‌ها بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/63002/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول