اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

خوشه‌های صنعتی استان تهران‌ در یک مکان مستقر می‌شود‌

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت خوشه‌های صنعتی استان تهران را در یک مکان مستقر می‌کند‌.

خوشه‌های صنعتی استان تهران‌ در یک مکان مستقر می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی ربیعی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان ورامین، حضور وزیران و مسئولان دولتی در مناطق مختلف کشور را راهگشا دانست و اظهار داشت: حضور مسئولان اجرایی دولت در استان‌ها و شهرستان‌های کشور موجب رشد و بالندگی نقاط محروم می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ظرفیت‌های موجود شهرستان ورامین عنوان کرد: ورامین از نظر منابع و نیروی انسانی دارای توان بالایی است و باید با برنامه‌ریزی منسجم و اصولی از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه باید در بخش استفاده از زیرساخت‌های آب سرمایه‌گذاری صورت بگیرد تصریح کرد: متاسفانه ورامین از کمبود آب رنج می‌برد.

ربیعی با اشاره به اینکه دولت تصمیم دارد خوشه‌های صنعتی را در یک مکان مشخص مثل ورامین جمع کند بیان داشت: ورامین دارای چند شهرک صنعتی است و از نظر صنعتی پیشرفت خوبی داشته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ورامین را برای جذب گردشگر و توریست مناسب دانست و تصریح کرد: ورامین دارای اماکن دیدنی فراوان است و این شهرستان می‌تواند در جذب توریست و گردشگر موفق عمل کند و مسئولان باید صنعت توریست را در این خطه رونق دهند.

انتهای پیام/2462/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول