اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت اسکیت ورامین خبر داد

تیم غزال اسکیت هاکی ورامین یکه‌تاز لیگ برتر بانوان کشور

مسئول هیئت اسکیت شهرستان ورامین گفت: تیم اسکیت هاکی بانوان شهرستان ورامین با اقتدار بر صدر جدول لیگ برتر بانوان کشور ایستاده است.

تیم غزال اسکیت هاکی ورامین یکه‌تاز لیگ برتر بانوان کشور

عادل حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، اظهار داشت: تیم اسکیت هاکی ورامین با اقتدار نسبت به حریفان خود تا مرحله سوم در صدر جدول لیگ برتر بانوان کشور ایستاده است.

مسئول هیئت اسکیت شهرستان ورامین گفت: لیگ برتر اسکیت هاکی بانوان کشور در چهار مرحله برگزار می‌شود و تیم‌های غزال ورامین، انقلاب الف تهران، انقلاب ب تهران و تبریز در این لیگ حضور دارند.

مدیریت تیم غزال ورامین بیان کرد: تیم غزال بانوان ورامین تا مرحله سوم لیگ برتر اسکیت هاکی با اقتدار کامل در صدر قرار دارد و تمام حریفان خود را در دو مرحله اول با قدرت شکست داده و فقط در مرحله سوم این رقابت‌ها یک مساوی و یک باخت داشته است.

وی در ادامه بیان داشت: به دلیل نداشتن زمین استاندارد در شهرستان ورامین نتوانستیم میزبانی را در ورامین داشته باشیم و امیدواریم مسئولان در این زمینه به فکر باشند تا بتوانیم این رشته را در ورامین به جایگاه واقعی خود برسانیم.

حیدری عنوان کرد: مربی تیم خانم شهرناز منصوری است و به عنوان یکی از مربیان برتر کشور شناخته می‌شود، همچنین در حال حاضر بهترین بازیکن لیگ صدف منصوری است البته ایشان سابقه چهار بار خانم گلی اسکیت هاکی آسیا را دارا می‌باشد ضمناً بهترین دروازه‌بان این رقابت‌ها تا مرحله سوم به فاطمه مردافکن رسیده است.

مسئول هیئت اسکیت شهرستان ورامین در پایان خاطرنشان کرد: مرحله آخر این رقابت‌‌ها در تبریز برگزار می‌شود و تیم غزال ورامین تنها یک گام تا قهرمانی فاصله دارد.

انتهای پیام/2462/س10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول