اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس مطرح کرد

عدم پیگیری عامل تأخیر در بهره‌برداری از سد تالوار

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم پیگیری علت به نتیجه نرسیدن سد تالوار است که تسریع در اجرای آن همت استان را می‌طلبد.

عدم پیگیری عامل تأخیر در بهره‌برداری از سد تالوار

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با بیان اینکه به لحاظ خشکسالی همدان استان سی و یکم کشور است، اظهار کرد: آب چه در شهر و چه در روستا باید به عنوان اولویت مدیریت ارشد استان باشد.

وی با اشاره به کندی روند اجرایی سد تالوار بیان داشت: این سد در سفر مقام معظم رهبری در سال 83 مصوب شد و باید در سال 89 به اتمام می‌رسید اما به نتیجه نرسید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه کسانی که در آن سال‌ها مسئولیت داشتند باید پاسخگوی این موضوع باشند.

وی علت به نتیجه نرسیدن سد تالوار را عدم پیگیری عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری بر اجرای هر چه سریع این سد تأکید داشتند که این امر همت استان را می‌طلبد.

خجسته تأکید کرد: آبرسانی از سد تالوار به همدان نباید به سال‌های 92 و 93 می‌رسید بلکه باید در سال 89 افتتاح می‌شد.

وی با بیان اینکه همین امر تذکری بر همه مدیران حوزه آب است، گفت: مجمع نمایندگان نیز در این خصوص تمام توان خود را به کار گرفته است.

وی بیان داشت: وزارت نیرو با تمام توان و استاندار همدان نیز همه همت خود را به کار گرفته‌اند که بتوانیم مشکلات حوزه بحرانی آب را حل و فصل کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش اذعان کرد: وحدت بین نمایندگان و مدیران استان حرف نخست را می‌زند و هرگونه حاشیه‌سازی ممنوع است.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول