اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسیر:

شوراها به دنبال رونق اقتصادی منطقه خود باشند

فرماندار بردسیر گفت: شوراها با همفکری اعضا به دنبال راه حل برای آبادانی و رونق اقتصادی منطقه خود باشند.

شوراها به دنبال رونق اقتصادی منطقه خود باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، هادی احمدی پیش از ظهر امروز در دیدار با شورا‌های بخش و روستاهای بردسیر، اظهار داشت: شوراهایی که در آن عضویت پیدا کرده‌اید، حدود یک سال فعالیت‌های منظم و برنامه‌ریزی دقیق برای انتخابات آن صورت گرفته است و کاملا‌ بی‌طرفانه و تنها برای رفع مشکل مردم تشکیل شده‌اند.

فرماندار بردسیر خاطرنشان کرد: بنابراین شوراها باید در کنار دولت‌ با هم‌فکری و همیاری هم در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

احمدی خطاب به اعضای شوراها عنوان کرد: یک سری امکانات در اختیار شماست و یک سری اختیارات هم ما داریم تا بتوانیم نیازهای مردم را با اولویت‌بندی رفع کنیم و راه آبادانی منطقه را هموار سازیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در کار شوراها دخالت نمی‌کنیم، اما طبق همان قانونی که صلاحیت اعضای شوراها را بررسی کردیم، اگر کسی صلاحیت خود را از دست بدهد، طبق قانون عضویت آن از شوراها سلب می‌شود و طبق قانون شوراها باید سکونت در محل داشته باشند.

احمدی متذکر شد: ما از شوراها انتظار داریم تا همان طور که ما به وظیفه خود عمل کردیم، آنها نیز وظایف خود را انجام داده و پیگیر مطالبات مردم باشند.

فرماندار بردسیر با تأکید بر اینکه استاندار کرمان ‌به عنوان یک فعال و کارآفرین موفق در بخش اقتصاد در سطح کشور مطرح است، ابراز داشت: حتی کسانی که شغل آنها طبق قانون به عنوان مشاغل سیاسی تعریف شده از مسائل حاشیه در سیاست پرهیز می‌کنند و به دنبال امور اقتصادی و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه منطقه برای پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر استان و رفاه مردم هستند.

احمدی تصریح کرد: بنابراین ما که در یک منطقه کوچک شهر و یا روستا زندگی می‌کنیم، باید برای رونق اقتصادی منطقه خود و بهره‌مندی بیشتر مردم از امکانات تلاش‌ و از مسائل حاشیه پرهیز کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه رویکرد استانداری کرمان نیز توجه به سرمایه‌گذاری و بهبود معیشت مردم است، شوراها نیز باید با هم‌فکری اعضا به فکر راه حل برای آبادانی و رونق اقتصادی منطقه خود باشند و ما با همه‌ توان از آنها حمایت می‌کنیم.

احمدی با اشاره به مزیت‌های شهرستان بردسیر از جمله آب خوب، زمین مساعد، نزدیکی به مرکز استان کرمان و در مسیر ترانزیتی قرار داشتن بردسیر گفت: داشتن این مزایا لطف خداوند است که سبب جذب سرمایه‌گذاران در شهرستان شده‌ و با حمایت جمعیت بومی منطقه، سرمایه‌گذاران راغب‌تر برای سرمایه‌گذاری می‌شوند.

انتهای پیام/80027/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول