اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

تلاش شوراهای اسلامی باید در جهت متوازن‌سازی خدمات باشد

استاندار اردبیل گفت: شوراهای اسلامی باید در جهت متوازن‌سازی خدمات بین مناطق مختلف همتی مضاعف داشته باشند.

تلاش شوراهای اسلامی باید در جهت متوازن‌سازی خدمات باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اردبیل، مجید خدابخش در جلسه‌ای که به منظور انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی استان با حضور استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های مرتبط در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، با اشاره به جایگاه مشورت در آموزه‌های دینی و استفاده از خرد جمعی اظهار داشت: تشکیل شوراهای اسلامی یکی از افتخارات نظام اسلامی و سرآغاز تحول در خدمت‌رسانی به مردم است.

وی تصریح کرد: شوراهای اسلامی باید با خدمت‌رسانی بی‌منت و رفع مشکلات مردم با رویه اعتدال و عدالت و برنامه‌ریزی دقیق برای دستیابی به رشد متوازن مناطق و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرهای بزرگ و طرح‌های جامع و تفصیلی شهرها را مورد توجه قرار دهند.

رئیس شورای اداری استان با اشاره به اینکه یکی از وظایف و اهداف اصلی شورای عالی استان کمک به برنامه‌ریزی موزون در کل استان است، خاطرنشان کرد: اعضای شوراهای اسلامی باید با جلب مشارکت‌های مردمی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی و محلی در جهت توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال گام‌های موثرتری بردارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه در راستای اجرای تبصره دو ماده دو آیین‌نامه اجرایی شورای اسلامی استان، انتخابات هیئت رئیسه سنی برگزار شد و پس از اجرای مراسم تحلیف و انجام رای‌گیری از اعضا به ترتیب رحیم آقازاده به عنوان رئیس شورای اسلامی استان، اتابک امیرپور به عنوان نائب رئیس شورای اسلامی استان، ابراهیم کرامت و سید محمد آقازاده به عنوان منشیان و ناصر احمدی به عنوان سخنگوی شورا برای مدت یک سال انتخاب شدند.

همچنین جلال ممی‌زاده و بهنام کریمی به عنوان دو عضو منتخب در شورای عالی استان‌ها برای مدت چهار سال برگزیده شدند.

انتهای پیام/62007/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول