اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تاکید کرد

بهره‌گیری از دانشگاهیان برای پیشگیری از جرائم‌

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی‌ گفت: دانشگاهیان می‌توانند با تعامل سازنده خود‌ با نیروی انتظامی راه حل‌های مناسبی را برای پیشگیری از جرائم ارائه دهند.

بهره‌گیری از دانشگاهیان برای پیشگیری از جرائم‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته پژوهش‌ در سالن اندیشه پلیس کرمان اظهار داشت: ماموران انتظامی نیز همانند یاران ابا‌عبد‌الله‌الحسین (ع)، مجاهد فی‌سبیل‌الله و در خط مقدم مبارزه با ظالمان و خلق و خوی استکباری و یزیدی آنها قرار دارند.

وی خاطر‌نشان کرد: در دنیای امروز محال است، دستاوردی قابل توجه با بهره‌وری حداکثری به دست آید، اما ردپایی از تحقیق و پژوهش در آن یافت نشود.

زاهدی با اشاره به اهمیت پژوهش در نیروهای مسلح تصریح کرد: اقتدار نظامی، قدرت و توان ملی، دیپلماسی عمومی و دیپلماسی حرفه‌ای در سایه تحقیق و مطالعه ارتقا‌ می‌یابد که نمونه بارز این امر پیروزی ایران در مذاکرات هسته‌ای ژنو بود. 

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: نیروی انتظامی برای مقابله با جرائم خرد و یا آسیب‌شناسی ناهنجاری‌ها و جرائم اجتماعی و حتی مقابله با جرائم خشن مانند قتل نیاز به علت‌شناسی و مطالعه عمیق دارد که در این راستا دانشگاهیان می‌توانند با تعامل سازنده خود‌ راه حل‌های مناسبی را برای پیشگیری از جرائم ارائه دهند.

‌زاهدی ابراز داشت: در حوزه کاهش تلفات انسانی سوانح رانندگی نیز، نیروی انتظامی می‌تواند با بهره‌گیری از پژوهشگران و محققان، نرم‌افزار‌ها و سخت‌افزار‌های مناسبی از جمله سامانه ماهواره‌ای را به کار گیرد.

به گزارش فارس در این مراسم از زحمات و تلاش‌های کارکنان پلیس راه و راهور استان کرمان در کسب رتبه نخست کاهش کشته‌های تصادفات در سطح کشور‌ قدردانی شد.

انتهای پیام/2446/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول