اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بیمه ایران در استان زنجان:

هدف بیمه جامع روستایی ایجاد حلقه‌های مطمئن برای جبران خسارات است

نماینده بیمه ایران در استان زنجان گفت: هدف اصلی بیمه جامع روستایی ایجاد حلقه‌های مطمئن برای جبران خسارات است.

هدف بیمه جامع روستایی ایجاد حلقه‌های مطمئن برای جبران خسارات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین قاسملو صبح امروز در نشست مشترک شورای اداری و دهیاران بخش زنجانرود اظهار داشت: هدف از ترویج فرهنگ بیمه در روستاها، ایجاد حلقه‌های مطمئن برای جبران خسارات مالی روستاییان است.

وی با اشاره به دستاوردهای قابل توجه طرح جامع بیمه روستایی تصریح کرد: اجرای این طرح گامی موثر در ارائه پوشش بیمه‌ای در روستاها و مناطقی است که امکان ارائه خدمات پشتیبانی امدادی کمتر وجود دارد.

نماینده بیمه ایران در استان زنجان عنوان کرد: طرح جامع بیمه روستاییان در سه قالب، در طرح نخست با سرمایه 30 میلیون تومانی و حق بیمه 25 هزار تومانی، در طرح دوم با سقف سرمایه‌ای 60 میلیونی و حق بیمه 50 هزار تومانی و در طرح سوم با سقف سرمایه 90 میلیون تومانی و حق بیمه 75 هزار تومانی ارائه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: این طرح به منظور پاسخگویی بیشتر به نیازهای بیمه‌ای جامعه فراگیر روستاییان در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه از جمله سیل، زلزله، آتش‌سوزی، ترکیدگی لوله آب، ضایعات ناشی از برف و باران، سرقت، آسیب‌دیدگی ماشین‌آلات کشاورزی و... است.

قاسملو در این جلسه هدف از توسعه و ترویج فرهنگ بیمه در روستاها را  پر کردن خلأ ناشی از عدم وجود حامیان آسیب‌دیدگان بلایای طبیعی، تامین سیستم پوشش بیمه‌ای در روستاها و ایجاد حلقه‌های مطمئن برای جبران خسارات مالی روستاییان اعلام کرد.

وی همچنین از دهیاران خواستار اطلاع‌رسانی مطلوب درباره ابعاد و نحوه اجرای طرح جامع بیمه روستاییان شد.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول