اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تبیین «‌توافقنامه ژنو» ‌با حضور حجت‌الاسلام سالک در تالار فرشچیان

مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان با همکاری ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) میزبان نخستین جلسه بررسی توافقنامه ژنو خواهد بود.

تبیین «‌توافقنامه ژنو» ‌با حضور حجت‌الاسلام سالک در تالار فرشچیان

حمید کشاورز راد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اعلام اینکه در ادامه سلسله برنامه‌هایی که در خصوص مهندسی فرهنگی در فرشچیان برگزار می‌شود، این بار میزبان جلسه‌ای با موضوع بررسی توافقنامه ژنو خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به بیانات روشنگرانه مقام معظم رهبری در مورد این رویکردهای بین‌المللی اخیر کشور لازم بود در نشست‌هایی تخصصی و با حضور کارشناسان خبره ابعاد مختلف این توافقنامه مورد تحلیل و بررسی کارشناسانه قرار بگیرد.

مدیر مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان با تشکر از ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) پیرامون همکاری و تعامل در این باره ورود بسیج را به حوزه‌های تحلیلی و پژوهشی با موضعگیری‌های کارشناسانه و دقیق از توفیقات بزرگ این نیروی مردمی عنوان کرد.

وی با اشاره به حضور دکتر عبدی دانشمند برجسته هسته‌ای کشورمان و حجت‌الاسلام سالک به عنوان سخنرانان اصلی برنامه اضافه کرد: رمزگشایی و موشکافی قدم به قدم رفتارهای بین‌المللی دولتمردان کشورمان می‌تواند مسیر شفاف‌سازی را در سیاست‌های جهانی هموار سازد.

لازم به ذکر است بعد از برگزاری همایش آموزشی افسران جنگ نرم در این مرکز این دومین نشست تخصصی مهندسی فرهنگی به میزبانی مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان است.

گفتنی است این برنامه امروز پنجشنبه 28 آذر ماه در تالار فرشچیان از ساعت 15 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/63030/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول