اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

اوباما به توافقنامه ژنو نیازمند است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اوباما شرایط سختی دارد و بیشتر از اعضای گروه 1+5 و ایران به توافق ژنو نیازمند است.

اوباما به توافقنامه ژنو نیازمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا در مراسم آغازین سی ‌و‌ ششمین دوره مسابقات مرحله استانی قرآن کریم اوقاف خراسان رضوی در تکیه ابوالفضلی نیشابور، اظهار داشت: اوباما سخنانی گفته است که عملکرد تیم خود را در ژنو نقض می‌کند.

وی بیان داشت: اوباما با پول و لابی صهیونیسم روی کار آمد و حالا چاره‌ای ندارد و باید جانب صهیونیست‌ها را داشته باشد.

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اوباما، سخنان اخیر متناقض با روح توافقنامه ژنو را در محفل صهیونیست‌ها ایراد کرد و هدف او توجیه یا قانع کردن صهیونیست‌ها بود.

سبحانی‌نیا تصریح کرد: اگر گروه 1+5 به تعهداتی که مشخص شده است، عمل نکند جمهوری اسلامی نیز متقابلا به مرحله اول بر می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: با همت دانشمندان، کشور به لحاظ فناوری هسته‌ای خودکفا است و نیازی به دانش هسته‌ای غرب ندارد.

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس یادآور شد: با بیرون رفتن از توافقنامه ژنو چیزی را از دست نمی‌دهیم، این اوباما است که ضرر می‌کند.

سبحانی‌نیا تاکید کرد: به مدت سه هفته، بخش اجرایی دولت ایالات متحده به دلیل مشکلات مالی و رقابت‌ دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان تعطیل شد و کارمندان به مرخصی اجباری رفتند.

به گزارش فارس، این نماینده معتقد است، اوباما برای اینکه بتواند در سال آینده میلادی در قبال کنگره و احزاب موفق‌تر عمل کند باید مشکلات خود را در منطقه خاورمیانه حل کند.

انتهای پیام/2202/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول