اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم خبر داد

فعالیت 75 رابط بهداشتی در مراکز درمانی دیلم

رئیس شبکه بهداشت ودرمان دیلم گفت: در شهرستان دیلم 75 رابط بهداشتی در سه مرکز بهداشتی درمانی امام رضا (ع)، حضرت فاطمه (س) و شهید حسینی‌زاده با این شبکه همکاری می‌کنند.

فعالیت 75 رابط بهداشتی در مراکز درمانی دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین ناصری صبح امروز در کمیته شهرستانی رابطین بهداشتی دیلم گفت: رابطین بهداشتی به عنوان سفیران سلامت در جامعه نقش مهمی در ارتقاء سطح آگاهی‌های بهداشتی مردم دارند و بایستی مورد حمایت قرار گیرند.

ناصری افزود: برنامه رابطین بهداشتی از سال 75 همزمان با سراسرکشور در شهرستان دیلم اجرا شد و دستاوردهای خوبی داشته که مدیون تلاش‌های این داوطلبان عرصه سلامت است.

وی اضافه کرد: رابطین بهداشتی زنانی داوطلب در هر محله هستند که با علاقه و به‌صورت داوطلبانه با شبکه‌های بهداشت و درمان همکاری و به مردم و جامعه خود خدمت می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم یادآور شد: در شهرستان دیلم 75 رابط بهداشتی در سه مرکز بهداشتی درمانی امام رضا (ع)، حضرت فاطمه (س) و شهید حسینی زاده امام حسن با این شبکه همکاری می‌کنند.

وی گفت: رابطین بهداشتی تعداد 4 هزار و 169 خانوار از جمعیت شهری و روستایی دیلم را تحت پوشش دارند. 

در ادامه این نشست سرپرستان مراکز، مسئولان واحدهای ستادی و مسئول رابطین شهرستان و مراکز پیشنهادات خود را درخصوص روز جهانی رابط (داوطلب سلامت) را ارائه کردند.

جلسه با رابطان و تقدیر و تشکر از آنها توسط بخشدار امام حسن، برگزاری زیارت عاشورا همراه با پیاده روی و صرف صبحانه در دیلم و امام حسن، تقدیر از رابط نمونه شهرستان، برگزاری مسابقه ورزشی، مشاوره تغذیه رایگان در شهر امام حسن، برگزاری اردوی جنگل عامری برای تمام رابطین از جمله برنامه های پیشنهادی روز جهانی رابط اعلام شد.

همه ساله 14 آذر به عنوان روز جهانی رابط گرامی داشته می‌شود و برنامه‌هایی از سوی شبکه درسطح شهرستان برای گرامیداشت روز رابط برگزار می‌شود.

انتهای پیام/66006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول