اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل:

نمایش «آقای اشمیت کیه» در آمل به روی صحنه رفت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: نمایش «آقای اشمیت کیه» از گروه هنری سونر در آمل به روی صحنه رفت.

نمایش «آقای اشمیت کیه» در آمل به روی صحنه رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل، محمد محمدی افزود: نمایش «آقای اشمیت کیه» کاری از گروه هنری سونر و با موضوع اجتماعی و دغدغه هویت و بی‌هویتی انسان در بعضی از جوامع در دنیای امروز، به کارگردانی سهیل شیخ متولی و به نویسندگی سباستین تیری فرانسوی به روی صحنه رفته است.

محمدی در ادامه درباره عوامل این کار نمایشی اظهار داشت: دستیاران کارگردان عادل حسینی و میثاق دریانی، بازیگران سعید شفیعیان، فاطمه حسینیان، کمیل احمدی، سهیل شیخ متولی،عادل حسینی، پیام قدیری،منشی صحنه شیوا عظامی، طراح نور رامتین نیمایی‌راد، تدارکات و هماهنگی حامد احمدی، اجرای دکور محمد اسلامی و سعید شفیعیان، طراح دکور سهیل شیخ متولی و سعید شفیعیان، افکت و موسیقی جواد ایزدی است.

محمدی خاطرنشان کرد: این کار نمایشی با همکاری این اداره و شورای مشورتی تئاتر و با مجوز شورای راهبردی و شورای نظارت بر تئاتر انجمن نمایش این اداره، همه روزه عصر از تاریخ بیست و یکم آذر الی چهارم دی‌ماه ساعت 18.30 دقیقه در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) واقع در آفتاب 36 برای علاقمندان به روی صحنه می‌رود. 

انتهای‌پیام/86011/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول