اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد با حرف‌های بی‌معنی و بی‌ربط روی پیشرفت نمی‌بیند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج گفت: تا هنگامی که گرفتار حرف‌های بی‌معنی و بی‌ربط هستیم در این استان روی پیشرفت را نخواهیم دید.

کهگیلویه و بویراحمد با حرف‌های بی‌معنی و بی‌ربط روی پیشرفت نمی‌بیند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی عصر امروز در نشستی با عنوان روز پیوند حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج اظهار کرد: درد استان ما بیان برخی از حرف‌ها نیست.

وی افزود: این‌گونه حرف‌ها را تنها افرادی بیان می‌کنند که منافعی در آن دارند و نباید اجازه دهیم که این افراد برای منافع خود فضا را به گونه‌ای دیگر جلوه دهند.

خادمی ادامه داد: اگر بخواهیم چنین حرف‌هایی را بیان کنیم دیگر انگیزه‌ای برای ما باقی نمی‌ماند که به محیط‌های دانشگاهی بیاییم.

وی گفت: این که افراد حرف متناقض می‌زنند به ضرر استان است و ممکن است کشور ظرفیت بیان این‌گونه حرف‌ها را داشته باشد ولی استان ما با همه محرومیتی که دارد دارای این ظرفیت نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج به مناسبت روز 27 آذر روز پیوند حوزه و دانشگاه افزود: از شما می‌خواهم که استان را وارد بازی‌های بی‌معنی و بی‌ربط نکنید.

وی با بیان دردهای مردم استان و با ذکر این سخن که مردم استان اکنون به شغل و دکتر و درمانگاه و کارخانه و مجتمع تولیدی نیاز دارند، تصریح کرد: این که هر حرفی بزنیم و در سخن خود به افراد و نهادهای مقدس توهین کنیم درست نیست.

خادمی با بیان این‌که به جای این‌گونه حرف‌ها اولویت را روی حرف‌های دیگر بگذاریم، تصریح کرد: حرف‌هایی که در استان ما زده می‌شود گاهاً افراطی‌تر از سطوح ملی است و بی‌خود و بی‌جهت به جان هم می‌افتیم.

این مسئول ارشد اجرایی گفت: کسانی هستند که از دعواهای ما سوء استفاده می‌کنند و در این حرف‌ها منافعی دارند که باید سعی کنیم گرفتار دام آن‌ها نشویم.

وی این افراد را دردی برای استان دانست و خاطرنشان کرد: این‌ها استان را هر روز یک گام به عقب می‌رانند و باید مواظب باشیم که بلندگوی این‌گونه افراد نشویم.

انتهای پیام/2571/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول