اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی در همایش دانشجویی صورت گرفت

بحث و جدل بر سر اصلاح‌طلبی و یا اعتدالی بودن دولت روحانی در دانشگاه آزاد یاسوج

دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج در همایشی به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه بحث‌های داغی داشتند از جمله این‌که دولت روحانی اصلاح‌طلب است یا اعتدال‌گرا.

بحث و جدل بر سر اصلاح‌طلبی و یا اعتدالی بودن دولت روحانی در دانشگاه آزاد یاسوج

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، نشست دانشجویی با عنوان وحدت حوزه و دانشگاه با حضور سیدموسی خادمی استاندار، فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار و تعدادی دیگر از مسئولان استانداری برگزار شد که طی آن دانشجویان و برخی از طلاب به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

در این نشست که در دقایقی از آن تنش میان برخی افراد حاضر ایجاد شد، نمایندگان تشکل‌های مختلف دانشجویی و دو تن از طلاب جوان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

آن‌چه که بنا به گفته و تأیید اکثر دانشجویان و حضار در جلسه موجب ایجاد اخلال در جلسه شد، سخنان جانبدارانه و افراطی مجری بود که یک‌طرفه مباحثی را به دلخواه تعبیر و تفسیر می‌کرد.

مجری این همایش قبل از هر چیز با بیان این‌که دولت روحانی اصلاح‌طلب است و نمی‌توان آن را دولت اعتدالی معرفی کرد، فضا را متشنج کرد.

مجری برنامه همچنین با نام بردن از افرادی خاص در استان تصریح کرد: باید این افراد از انزوا خارج شوند و از استاندار انتظار داریم برای رفع انزوای آن‌ها کوشش کند.

در ادامه طلبه جوانی به نیابت از طلاب پشت تریبون قرار گرفت و با بیان این‌که نه به عنوان یک طلبه، بلکه به عنوان یک جوان بیست و سه ساله به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنم، ادامه داد: اما بیشترین افتخار من به این است که غلام ائمه و پیرو رهبری هستم.

حجت‌الاسلام مجتبی حکمتی ادامه داد: دولت تدبیر و امید را دولت اصلاحات ننامید، چرا که در پشت این دولت روحانیت قرار دارد و روحانیت هم همیشه پشتیبان انقلاب بوده‌اند.

این طلبه جوان با تأکید به دانشجویان به این که از روحانیت نترسید و آن‌ها را حامی خود بدانید، در پاسخ به سخنان مجری جلسه که دائم از سیدمحمد خاتمی یاد می‌کرد، گفت: خاتمی جزو سران فتنه به شمار می‌رود و نباید با چنین القاب و عناوینی که در خور او نیست، از وی تقدیر کنید.

در ادامه سیدرحیم وفانژاد از بسیج دانشجویی با بیان این‌که دولت روحانی به جای کلید کارش از کمباین و بولدوزر هم گذشته، اظهار کرد: تکلیف آن 49.3 درصدی که به این دولت رأی ندادند، چه می‌شود.

وی افزود: چرا باید در کابینه از افرادی همانند زنگنه و آخوندی استفاده شود که در کوران حوادث سال 88 کارنامه خوبی از خود بر جای نگذاشتند.

این فعال دانشجویی افزود: وزیر مسئول می‌گوید برای سپردن مسئولیت به دست مدیران استعلام لازم را از مراجع نگرفته‌اند که در همین استان کهگیلویه و بویراحمد از این دسته مدیران داریم.

وفانژاد تصریح کرد: چرا باید در دولتی به نام تدبیر و امید مسئولیت‌ها را خانوادگی تقسیم کنند که در استان ما از این دست مسئولیت‌ها و واگذاری مدیریت‌ها کم نیست.

وی ادامه داد: این چه وزیر ارشادی است که یک مجله فرهنگی تاکنون بیرون نداده و یک رمان هم نخوانده است.

مسلم آخشک دیگر دانشجویی بود که پشت تریبون رفت و گفت: خوشحالیم که نیروی بومی مدیریت استان را در دست گرفته است.

وی افزود: این استان بیش از همه جای کشور دچار سیاست‌زدگی شده است که باید فکری به حال آن کرد.

وی دستان پینه‌ بسته مردم استان را شاهدی بر محرومیت آن‌ها دانست و گفت: بیاییم و به خاطر پینه دست پدران و مادران خود دست از بازی‌های سیاسی برداریم.

بابک حاتمی دانشجوی طیف اصلاح‌طلبان نیز با نام بردن از برخی افراد خاص آن‌ها را فتنه‌گر ندانست و خواستار حضور آن‌ها در مجامع شد.

وی خطاب به دانشجویان بسیجی گفت: شما شاگردان آیت‌الله مصباح و آیت‌الله سیداحمد خاتمی هستید که این چنین عقایدی دارید.

پس از این سخنان جو دانشجویی کمی به سوی تنش پیش رفت که دکتر کرم جانی‌پور رئیس دانشگاه آزاد یاسوج با بیان سخنانی آرامش را به جمع بازگرداند.

انتهای پیام/2571/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول