اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس اساسنامه جدید دانشگاه آزاد اسلامی

رؤسای دانشگاه آزاد در واحد مراکز استان‌ها باید دانشیار باشند

نماینده تام‌الاختیار ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بر اساس اساس‌نامه جدید دانشگاه آزاد، رئیس واحد مرکز استان باید دانشیار باشد، گفت: در تمام واحدهای مراکز استان، رؤسایی که دانشیار نباشند تغییر خواهند کرد.

رؤسای دانشگاه آزاد در واحد مراکز استان‌ها باید دانشیار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد رنجبر عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اظهار کرد: از این پس در دانشگاه آزاد اسلامی باید رویه اعتدال در پیش گرفته و در کمال عطوفت با اساتید، دانشجویان و پرسنل برخورد شود تا آنان احساس آرامش خاطر داشته باشند و بدانند تا زمانی که خطای عمده‌ای سر نزند کسی نمی‌تواند به حقوق آنان تجاوز کند.

وی با بیان اینکه سیاست‌های جدید دانشگاه آزاد در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید است، گفت: ما هم با اصولگراهای میانه‌رو و هم با اصلاح‌طلبان میانه‎رو کار می‌کنیم و در راستای اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی فراجناحی عمل خواهیم کرد.

وی خطاب به رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با تأکید بر اینکه از این پس تا حد امکان باید توسعه فیزیکی دانشگاه را محدود کند، گفت: بعد از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، مباحث عمرانی باید متوقف شده و باید در راستای افزایش سطح کیفی دانشگاه همت بگمارید.

رنجبر در خصوص دلیل تودیع علیرضا رضایی، رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان نیز گفت: طبق اساس‌نامه جدید دانشگاه آزاد، رئیس واحد مرکز استان باید دانشیار باشد و در تمام واحدهای مراکز استان، رؤسایی که دانشیار نباشند تغییر خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه در سطح کشور کمبود دانشیار وجود دارد گفت: در برخی استان‌ها فقط یکی دو دانشیار وجود دارد و این مسئله یکی از مشکلاتی است که باید در اسرع وقت حل شود.

انتهای پیام/2499/ت20/ژ1001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول