اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

برنامه‌ریزی برای تجمع بزرگ 10 هزار نفری اربعین حسینی در برازجان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از برنامه‌ریزی برای تجمع بزرگ 10 هزار نفری اربعین حسینی در برازجان خبر داد.

برنامه‌ریزی برای تجمع بزرگ 10 هزار نفری اربعین حسینی در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا پیش از ظهر امروز در نشست فعالان مذهبی دشتستان اظهار داشت: برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای برنامه‌های اربعین حسینی انجام گرفته و امیدوار هستیم این مراسمات با کیفیت خوبی انجام شود.

وی از برنامه‌ریزی برای حضور 10 هزار نفر در تجمع بزرگ اربعین حسینی(ع) در دشتستان خبر داد و افزود: هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم برای مشارکت 10 هزار نفر در مراسم تجمع بزرگ عزاداری اربعین حسینی(ع) انجام گرفته است.

محمودی‌نیا ضمن تقدیر از برگزاری مناسب و باشکوه عزاداری محرم که به نحوه سنتی و مناسبی در سطح شهر برگزار شد، گزارشی از برنامه‌های اجرا شده توسط اداره تبلیغات اسلامی ارائه کرد و بر اجرای برنامه تجمع بزرگ عزاداران در اربعین حسینی(ع) به صورت مشترک در بین تمام ادارات تاکید کرد.

وی اضافه کرد: مشارکت آحاد مردم در مراسم تجمع بزرگ عزاداری اربعین حسینی(ع)، هماهنگی با ادارات و نهادهای فرهنگی، رایزنی برای پخش مراسم بصورت زنده و مستقیم از شبکه سراسری و پذیرایی از عزاداران از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که پیگیری لازم انجام شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان بیان کرد: ایجاد ایستگاه‌های صلواتی و عرضه محصولات فرهنگی از دیگر برنامه‌هایی است که در نقاط مختلف مسیر منتهی به تجمع بزرگ عزاداری اربعین حسینی(ع) انجام خواهد شد.

مسئول هیئت مذهبی سیدالشهداء (ع) سرکره نیز با تشریح فعالیت‌های این هیئت اظهار کرد: این هیئت برنامه‌های متنوعی در دشتستان اجرایی کرده است.

عبدالرضا مرد تصریح کرد: برگزاری مراسم عزاداری محرم، برپایی جلسات گفتمان دینی، برگزاری کلاسهای آموزش احکام و روخوانی قرآن کریم، برپایی 20 نمایشگاه فرهنگی در مسجد روستا، هماهنگی و دعوت از سخنران و مداح برای برنامه‌های مختلف فرهنگی از برنامه‌های انجام گرفته از سوی این هیئت است.

وی مشارکت در برگزاری طرح تابستانه و اعزام نیروهای فرهنگی به اماکن مقدس را از دیگر فعالیت‌های این هیئت نام برد.

مسئول هیئت مذهبی حبیب‌ابن‌مظاهر(ع) نیز اظهار داشت: برپایی مجلس عزاداری ویژه محرم و برپایی عزاداری خیابانی، برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی، برگزاری گفتمان دینی در مناسبت‌های مختلف، برپایی هفت نوبت ایستگاه صلواتی در مقاطع زمانی مختلف، برگزاری کلاس‌های آموزش احکام و نماز، هماهنگی و دعوت از سخنران و مداح برای برنامه‌های مختلف فرهنگی از برنامه‌های انجام گرفته از سوی این هیئت است.

مجتبی شیروانی همکاری برای برگزاری کلاس‌های طرح تابستانه اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی را از دیگر فعالیت‌های این هیئت نام برد.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول